خبرگزاری کار ایران

در سفر وزیر کار به بافق؛

بیش از پنج طرح شرکت سنگ آهن مرکزی ایران-بافق افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۶۴۲۵

همزمان با سفر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به بافق کارخانه پرعیارسازی چهار میلیون تنی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران-بافق و چند طرح دیگر در این شهرستان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از یزد، سید صولت مرتضوی در جریان سفر خود به استان یزد و حضور در شهرستان بافق کارخانه پرعیارسازی ۴ میلیون تنی شرکت سنگ آهن مرکزی بافق را نیز افتتاح کرد.

این کارخانه با سرمایه گذاری ۳ هزار میلیارد جهت افزایش عیار سنگ آهن استخراجی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران (بافق) احداث شده است.

همچنین وی در این سفر پروژه استخر سرپوشیده آهنشهر را نیز بهره برداری کرد.

میزان سرمایه گذاری برای این پروژه ۲۰۰ میلیارد ریال است که توسط شرکت سنگ آهن مرکزی ایران تامین اعتبار شده است. بازسازی استخر سرپوشیده آهنشهر در بهمن ماه سال گذشته در زمینی به وسعت ۲ هزار و ۵۰۰ متر انجام شده است. با راه اندازی این مجموعه آبی به صورت مستقیم برای ۲۰ نفر اشتغال ایجاد شده است.

مرتضوی همچنین نیروگاه ۲۵ مگاواتی اول شرکت سنگ آهن مرکزی ایران را افتتاح کرد.

این نیروگاه جهت تامین برق کارخانه های جوار معدنی با سرمایه گذاری ۱۳/۵ میلیون یورویی (هشت هزار میلیارد ریالی) به بهر برداری سید.

با بهره برداری از این نیروگاه برای ۱۵ نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد شد. ساخت این پروژه سه ماه به طول انجامیده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز