خبرگزاری کار ایران

برخورد شدید پلیس با متخلفان بلوار وکیل آباد مشهد

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۵۶۷۲

رئیس پلیس راهور مشهد از برخورد شدید قانونی با متخلفان و حادثه سازان بلوار وکیل آباد خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، سرهنگ عباس عابدینی، امروز ظهر در نشست خبری بررسی اجرای طرح ویژه انضباط ترافیک بلوار وکیل اباد اظهار کرد: امروز در مشهد با مشکل سخت افزاری برای مقابله با حوادث مواجه نیستیم بلکه مشکل اصلی ما فرهنگ غلط در بین برخی از رانندگان در سطح شهر است.

رئیس پلیس راهور مشهد با بیان اینکه تاکنون چنین هم افزایی بین بخشی برای مقابله با حوادث ترافیکی به خصوص در بلوار وکیل آباد شکل نگرفته بود گفت: اقدامات و پیگیری های شهرداری و دستگاه قضایی برای ساماندهی وضعیت بلوارهای اصلی شهر به خصوص محور وکیل آباد قابل تقدیر است.

عابدینی با تذکر جدی به افرادی که در مسیر ها و محورهای اصلی با عدم رعایت قانون جان خود و دیگران را به خطر می‌اندازند هشدار داد و گفت: به تیم‌های نامحسوس پلیس در بلوار وکیل آباد، دو خودرو نظارت محسوس نیز افزوده می‌شود زیرا ما درصدد مچ‌گیری از شهروندان نیستیم بلکه قصد داریم با اعلام حضور و نشان دادن نظارت مستمر ۲۴ ساعته خود به رانندگان هشدار دهیم که نظارت به صورت جدی برقرار است.

وی با اشاره به تعداد کشته شده‌های سوانح رانندگی در شش ماهه نخست سال ۱۴۰۱ و سال جاری خاطرنشان کرد: در شش ماهه نخست سال ۱۴۰۱ تعداد ۱۶۳ نفر بر اثر حوادث رانندگی فوت شده اند که این عدد برای شش ماه نخست سال ۱۴۰۲ با ۱۸ درصد افزایش به عدد ۱۸۳ فوتی رسیده است.

رئیس پلیس راهور مشهد حضور کامیون‌ها در محورهای اصلی شهر را یکی اصلی‌ترین دلایل تصادفات عابران پیاده برشمرد و افزود: قانون باید در خصوص برخی رفتارهایی که خطرآفرینی مستقیم برای شهروندان را به بار می آورد تصمیات کاربردی و بازدارنده تری اتخاد کند.

عابدینی با بیان اینکه میانگین سنی برخی از فوت شده های تصادفات اخیر در شهر مشهد بین ۱۹ تا ۲۴ سال بوده است، گفت: عدم درک خطر از سوی برخی خانواده ها و بی توجهی به رانندگی فرزندانشان بدون گواهینامه سبب می شود تا امروز شاهد باشیم جوانانی که آینده سازان کشور شناخته می‌شوند اینگونه جان خود را در تصادفات از دست می‌دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز