خبرگزاری کار ایران

شهردار تبریز خبرداد؛

مساعدت مالی 15 میلیارد تومانی شهرداری برای برای دو مرکز درمانی

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۴۷۶۲

شهردار تبریز از مجموع مساعدت مالی 15 میلیارد تومانی شهرداری برای دو مرکز درمانی بابا باغی و بیمارستان رازی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز، یعقوب هوشیار از رای مثبت اعضای شورای شهر تبریز به لایحه شهرداری مبنی بر مساعدت مالی به دو مرکز آموزشی و درمانی شهر خبر داد.

وی تشریح کرد: اعضای شورای اسلامی شهر تبریز با مساعدت مالی به مرکز آموزشی، درمانی و پژوهشی رازی و مجتمع باباباغی جهت توسعه، تجهیز و نوسازی این مراکز موافقت کردند.

شهردار تبریز با بیان اینکه در بازدید از بیمارستان رازی متوجه تنگناهای جدی در رابطه با بحث ساختمانی و مضیقه هایی در این مرکز شدیم، در این خصوص اظهار کرد: همچنین شهرداری تبریز سال گذشته اقداماتی در مجموعه باباباغی انجام داده و خیرین نیز باید در این خصوص نقش ایفا کنند چرا که یک هزار نفر ساکن در این مجموعه نیازمند توجه هرچه بیشتر هستند.

یعقوب هوشیار از اختصاص ۱۰ میلیارد تومان برای بهسازی این مجموعه طی سال گذشته خبر داد و افزود: با تصویب مساعدت مالی پنج میلیارد تومانی به این دو مرکز در جلسه امروز، شهرداری تبریز با مجموع ۱۵ میلیارد تومان اقدامات مختلف خود در خصوص تجهیز و نوسازی این مراکز درمانی را تداوم می‌بخشد.

به گفته هوشیار، وضعیت باباباغی با تخصیص این اعتبار بهبود یافته است و با مساعدت شورای اسلامی شهر و تخصیص بودجه، وضعیت مرکز درمانی رازی نیز بهبود می‌یابد.

او اعتبار اختصاص یافته را مربوط به بخش عمرانی دانست و گفت: حصارکشی محوطه و مسیر دسترسی ساختمان‌ها به محوطه مجموعه از جمله اقداماتی است که انجام خواهد گرفت.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تبریز با بیان اینکه کمیسیون با اصل موضوع موافق است، تصریح کرد: پیشنهاد شهرداری این بود که بخشی از مبلغ از محل اعتبارات پیش بینی نشده باشد و بخشی در متمم بیاید و کمیسیون پیشنهاد داده کل مبلغ از محل اعتبارات پیش بینی نشده باشد.

بر اساس این گزارش، اعضای شورای اسلامی شهر تبریز در جلسه امروز خود با لایحه شهرداری مبنی بر مساعدت مالی به مرکز آموزشی و درمانی رازی و مجتمع باباباغی موافقت کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز