خبرگزاری کار ایران

استاندار گلستان:

پروژه شیرین سازی آب دریا خزر به مراحل نهایی رسیده است

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۳۸۵۲

استاندار گلستان گفت: پروژه شیرین سازی آب دریا خزر به مراحل نهایی رسیده است و وضعیت خرید تضمینی به نقطه قابل قبولی رسیده و با تأیید سازمان برنامه و بودجه سرمایه گذار آمادگی اقدام دارد.

به گزارش ایلنای گلستان، علی محمد زنگانه در هفتاد و دومین جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: مرز اینچه برون یک ظرفیت منحصر به فرد استان است و کریدور ریلی اینچه برون_طبس_بندرعباس مکمل دیگر کریدورها از شمال به جنوب است. این کریدور رقیب هیچ کریدوری نیست و پشتیبان دیگر مسیرهاست که با حمایت وزیر اقتصاد می تواند وارد فاز اجرایی شود.

وی تاکید کرد: خوشبختانه اساسنامه منطقه آزاد اینچه برون با همراهی شما به تصویب رسید، طرح جامع آن انجام سد، و امیدواریم تا قبل سفر ریاست جمهور هیات مدیران و مدیر عامل آن منصوب شود.

زنگانه خاطر نشان کرد: متاسفانه بانک های خصوصی نه عضو شورای بانک های استان هستند و به هیچ کس پاسخگویی ندارند، نیاز است ۸۰ درصد هزینه کرد آنها در استان صورت گیرد.

وی یادآور شد: سرمایه در گردش موضوع مهمی در امر تولید است و الزامی است که سیاست های انقباضی در برخی استان ها همچون گلستان انعطاف بیشتری صورت گیرد.

وی گفت: تقاضای افزایش سقف اختیارات بانک های استان را داریم چراکه بانک های استان به نسبت دیگر استان ها گردش مالی کمی دارند.

استاندار گلستان ادامه داد: سفر هیات گلستانی به ترکمنستان بسیار پراهمیت بود و تلاش داریم تردد مسافری، تجارت چمدانی را احیا کنیم و جاده ۲۲۰ کیلومتری بندر ترکمن باشی به بندر خشک اینچه برون که مطالعات آن انجام شده ، اجرایی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز