خبرگزاری کار ایران

با ورود دستگاه قضایی؛

از بیکاری بیش از ۱۰۰۰ کارگر کارخانه قند نقده و شوش دانیال جلوگیری شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۳۵۸۱

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: مشکل کارخانه قند نقده و شوش دانیال با ورود دستگاه قضایی حل و از بیکاری یک هزار و ۶۰ کارگر جلوگیری شد.

به گزارش ایلنا، ناصر عتباتی بیان کرد: دستگاه قضایی استان با هدف حل مشکل پیش آمده در کارخانه آذرقند نقده پیرو صدور نیابت از حوزه قضایی خوزستان در جهت توقیف توربین و ژنراتور تولید برق که اصلی ترین دستگاه کارخانه بود به موضوع ورود کرد. 

وی افزود: پس از بازدید میدانی از محل کارخانه و برگزاری ۵ جلسه فشرده در مقاطع مختلف و اخذ نظریه هیئت کارشناسان رسمی دادگستری، توافق طرفین مبنی بر  عدم انتقال توربین برق کارخانه آذر قند نقده به کارخانه قند شوش دانیال حاصل شد.

رئیس کل دادگستری استان اظهار کرد: با حمایت و نظارت دستگاه قضایی  در استان  توافق شد با پرداخت مبلغ توافقی  به کارخانه قند دزفول از بیکار شدن یک هزار و ۶۰ نفر از کارگران کارخانه آذر قند نقده  و کارخانه قند شوش دانیال جلوگیری بعمل آمده و در کار تولید اختلالی حاصل نشود.

رئیس کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری  استان تاکید کرد: دستگاه قضایی تمام تلاش خود را برای جلوگیری از تعطیلی واحدهای تولیدی و اقتصادی به کار گرفته است.

 عتباتی ادامه داد: باید مانع هرگونه اختلال در واحدهای صنعتی و بیکاری کارگران کشور و علی الخصوص استان آذربایجان غربی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز