خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی خبرداد؛

دستگیری ۳۱ نفر اخلالگر حوزه آرد و نان در استان/فروش ۱۰۰۰ تن آرد سهمیه‌ای در بازار آزاد

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۷۵۵۹

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی با اشاره به انجام بیش از ۶ ماه کار قضایی، تحقیقی و نظارتی در استان برای کشف سوءجریانات در مقوله آرد و نان گفت: حاصل آن کشف فساد گسترده در حوزه آرد سهمیه‌ای بود.

به گزارش ایلنا، ناصر عتباتی با بیان اینکه در راستای مبارزه با فساد در حوزه آرد و نان در استان ۳۱ نفر دستگیر شدند گفت:  چهار نفر از این افراد مسئولان کارخانه آرد، ۲۲ نفر از نانوایان و باقیمانده دلالان و واسطه های ارتکاب این بزه هستند.

وی افزود: در این پرونده بیش از یک‌هزار تن آرد سهمیه ای به ارزش ۱۹۰ میلیارد ریال توسط این افراد و با همکاری یکدیگر در بازار آزاد فروخته شده است.

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی اضافه کرد: این افراد با ارتکاب چنین اعمال و جرائمی موجب اخلال در تهیه و توزیع آرد و نان مردم شده، مردم را به مضیقه و سختی انداخته و بازار آرد و نان را تحت تاثیر قرار می دهند و به نوعی موجب بروز نارضایتی در سطح جامعه می شوند که از دید دستگاه قضایی پنهان نمانده و برخوردهای قاطع قانونی و قضایی با این افراد معمول خواهد شد.

عتباتی اظهار کرد: امنیت مردم در همه ابعاد امنیت جانی، مالی، روانی، اقتصادی و معیشتی مردم خط قرمز دستگاه قضایی است و اجازه تعرض به امنیت مردم را به احدی نخواهد داد و با تمام توان در تامین و تداوم امنیت مردم استوار ایستاده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز