خبرگزاری کار ایران

اعطای زمین به ۵۷۰ خانوار دارای ۴ فرزند در آذربایجان غربی

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۳۰۵۷

با حضور دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی به ۵۷۰ خانواده دارای ۴ فرزند و بیشتر در آذربایحان غربی زمین رایگان واگذار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محسن حمزه‌ لو در مراسم اعطای زمین به خانواده های ۴ فرزند و بیشتر اظهار کرد: در راستای حمایت از خانواده و تحقق جوانی جمعیت، وزارت راه و شهرسازی مکلف است در سال ۱۴۰۲ یک قطعه زمین به‌صورت رایگان به خانواده‌های دارای چهار فرزند و بیشتر زیر ۲۰ سال اختصاص دهد.

وی افزود: در اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، برای ۵۷۰ متقاضی در آذربایجان غربی ۳۰۰ قطعه زمین مسکونی تخصیص‌یافته است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی افزود: اراضی تخصیص‌یافته شامل ۲۵۰ قطعه در ارومیه، ۲۰ قطعه در مهاباد، ۲۰ قطعه در خوی و ۱۰ قطعه در چالدران  است.

وی عنوان کرد: متقاضیان دارای چهار فرزند، برای نام‌نویسی برای دریافت زمین رایگان به سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن مراجعه کنند.

حمزه‌لو عنوان کرد: آذربایجان غربی رتبه دوم کشوری در تأمین زمین برای ساخت واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن را کسب کرده است.

وی عنوان کرد: در این راستا، اراضی موردنیاز برای ساخت ۱۸۵ هزار و ۲۴۲ واحد مسکونی در سطح استان تأمین و در سامانه ثبت شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز