خبرگزاری کار ایران

مدیر کل راهداری استان خبر داد:

شناسایی ۱۰۵ نقطه حادثه خیز در جاده های لرستان

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۱۱۰۴

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان گفت: طول راه های استان حدود هشت هزار کیلومتر می باشد که ۱۰۵ نقطه حادثه خیز در محورهای اصلی آن شناسایی شده است.

به گزارش  ایلنا ، مرتضی شیروانی در جلسه شورای هماهنگی راه و شهرسازی لرستان اظهار داشت: امسال ۲۲ نقطه برای رفع حادثه تعریف شده است که انتظار می رود با همکاری وزارت راه و شهرسازی، به ۳۰ نقطه ارتقا یابد و اعتبار آن در سطح ملی تامین شود.

وی افزود: ۶ هزار و ۱۰۰ کیلومتر راه های لرستان، جاده روستایی است که از این مقدار نزدیک به ۹۰۰ کیلومتر هنوز خاکی بوده و آسفالت نشده است ، اداره کل راهداری استان پارسال با آسفالت ۱۷۱ کیلومتر راه روستایی رتبه دوم کشور را در این حوزه کسب کرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان بیان کرد: ۱۲۰ کیلومتر نیوجرسی در طول راه‌های لرستان پیش از این نصب شده بود که با اقدامات دولت سیزدهم، طی ۶ ماهه نخست سال جاری ۶۰ کیلومتر نیوجرسی جهت ایمن‌سازی مسیرهای ارتباطی استان اجرا شده است.

شیروانی یادآور شد: با توجه مسائل و مشکلاتی که رانندگان در تامین قطعات مصرفی دارند، انتظار می رود وزارت راه و شهرسازی تدابیری جهت تامین قطعات، روغن مصرفی و نوسازی ناوگان حمل‌ونقل دولتی به خصوص برای لرستان انجام دهد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز