خبرگزاری کار ایران

بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی از محور کندوان

asdasd
کد خبر : ۱۵۸۸۳۵

معاون وزیر راه و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور در بازدید از محور ارتباطی کندوان بر افزایش ظرفیت تردد و ارتقاء این محور تاکید نمود.

معاون وزیر راه و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور در بازدید از محور ارتباطی کندوان بر افزایش ظرفیت تردد و ارتقاء این محور تاکید کرد.

به گزارش ایلنا از ساری، داود کشاورزیان در این بازدید ضمن اشاره به اینکه ارتقاء و تعریض در محورهای مازندران نگاه ملی را می‌طلبد از اقدامات وزارت راه و شهرسازی برای ایمنی محورهای استان قدردانی کرد.

وی تصریح نمود: یکی دیگر از محسنات توسعه جاده‌ها، رونق بخش صنعت و بهره گیری مناسب کارخانجات از ‌‌نهایت ظرفیت تولید خود است.

معاون وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر لزوم توسعه زیرساخت‌های مازندران به منظور استفاده مطلوب از مواهب طبیعی و خدادادی، اظهار داشت: توسعه زیرساخت‌های این استان به ویژه جاده‌ها، در دستور کار دولت قرار دارد.

وی در خصوص محور کندوان عنوان نمود: راه تاریخی کندوان با قدمت بیش از ۷۰ سال تنها راه ارتباطی زمینی غرب استان بوده و در تمام فصل‌ها و روزهای سال به ویژه مناسبت‌ها و تعطیلات برای جابه‌جایی بار و به ویژه مسافر با وسعتی بسیار گسترده مورد استفاده بهره‌برداران سامانه حمل و نقل جاده‌ای قرار می‌گیرد.

مهندس کشاورزیان با اشاره به اهمیت محور کندوان اظهار داشت: وضعیت فعلی محور به‌گونه‌ای است که سطح سرویس جاده در ایام تعطیل بسیار پایین بوده و حتی در بسیاری از نقاط به علت عدم وجود شانه با عرض کافی، توقف یک اتومبیل به علت خرابی و… موجب انسداد کامل یک لاین و ایجاد راهبندان می‌شود.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور خاطرنشان کرد: بدون شک توجه به بهسازی و بازسازی گذرگاه دیرپای کندوان که در زیربخش‌های متعدد صنعت حمل و نقل جاده‌ای تاثیرگذار است، نتایجی همچون توسعه گردشگری و اقتصاد محلی و افزایش نشاط اجتماعی خواهد داشت.

مهندس کشاورزیان ابراز امیدواری نمود: در پی رویکرد اخیر دانش بنیان و برنامه‌محور در وزارت راه و شهرسازی شاهد توجه بیشتر به توسعه و تعریض و بهبود سرویس‌دهی محور کندوان باشیم.

گفتنی است در این بازدید معاون راهداری و هماهنگی امور استانهای سازمان راهداری کشور، مدیر کل راه و شهرسازی مازندران و چند تن از مسولین استانی نیز حضور داشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز