خبرگزاری کار ایران

شهردار لاهیجان خبر داد؛

افتتاح پروژه مسیر پیاده و دوچرخه سواری تالاب حاجی آباد تا پایان سال

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۹۴۰۸

شهردار لاهیجان در جلسه شورا از افتتاح پروژه مسیر پیاده و دوچرخه سواری تالاب حاجی آباد تا پایان امسال خبر داد.

به گزارش ایلنا از لاهیجان، رضا زنده دل در جلسه شورای شهر لاهیجان اظهار کرد: فاز اول پروژه شامل زیرسازی، بتن ریزی و جدول‌گذاری تا پایان مهرماه و فاز دوم آن؛ آسفالت و پازل تا پایان بهمن ماه به اتمام می‌رسد.

وی افزود: پروژه تالاب حاجی آباد از پروژه‌های مهم لاهیجان و از پتانسیل‌های بسیار ارزشمند به منظور توسعه فضای گردشگری شهر لاهیجان است.

شهردار لاهیجان در ادامه با اشاره پروژه بهسازی پایانه مسافربری لاهیجان گفت: این طرح شامل اجرای فونداسیون، تخریب سقف پیشین، اسکلت و پوشش سقف جدید با ورق رنگی و عایق حرارتی است که تا پایان آذرماه تکمیل خواهد شد.

زنده دل از اجرای فاز ۴ پروژه هشت محل و هشت بهشت خبر داد و افزود: پروژه بازسازی و احیای بافت‌های قدیمی شهر با عنوان هشت محل و هشت بهشت با توجه به حجم کار فازبندی شده و محله پردسر و اردوبازار تا ماه آینده به اتمام میرسد.

وی ادامه داد: کارطراحی محله کاروانسرابر انجام شده و برای محله غریب آباد با توجه به اینکه جزء بافت فرسوده است، توسط اداره راه و شهرسازی استان انجام خواهد شد.

شهردار لاهیجان با بیان اینکه آسفالت معابر اصلی و فرعی شهر به عنوان اولویت مجموعه مدیریت شهری در دستور کار است تصریح کرد: تشریفات مناقصه آسفالت ۱۱۰ هزار متر مربع از معابر و خیابان‌های لاهیجان برگزار شده و تا به امروز حدود ۴۰ هزار مترمربع روکش و مرمت شده اند.

 زنده دل در خصوص ساختمان بهزیستی در باغ نارنج گفت: برای گرفتن این ساختمان از طریق مراجع قضایی اقدام شده و  به نتایج رضایت بخشی رسیدیم.

وی در پایان گزارشی در خصوص ساختمان شهرداری در غریب آباد، خیابان غذا، پرداخت حقوق و مزایای پرسنل و… ارائه کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز