خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان:

موتور قاچاق 500 میلیونی در بوئین‌زهرا توقیف شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۸۷۶۷

فرمانده انتظامی استان قزوین با تلاش ماموران انتظامی شهرستان بوئین‌زهرا یک دستگاه موتورسیکلت 1300 سی‌سی قاچاق توقیف و راکب آن دستگیر شد.

به گزارش ایلنا، سردار علی ابراهیمی گفت: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران انتظامی شهرستان بوئین‌زهرا حین گشت‌زنی فعال و هدفمند خود درسطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه موتور سیکلت سنگین مشکوک شده و جهت بررسی دقیق تر وارد عمل شدند.

فرمانده انتظامی استان قزوین افزود: در اقدام به موقع مأموران پلیس حاضر در صحنه موتور سیکلت توقیف و ضمن هماهنگی با مرجع قضایی جهت بررسی به مقر انتظامی منتقل شد.

وی با بیان این که در بررسی‌های انجام شده مشخص شد موتور سیکلت توقیفی، قاچاق و فاقد هرگونه مدارک قانونی و معتبر گمرکی است، تصریح کرد: کارشناسان مربوطه ارزش این موتورسیکلت را پنج میلیارد ریال برآورد کردند.

ابراهیمی با اشاره به اینکه در این رابطه پرونده‌ای تشکیل و فرد متخلف برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضایی معرفی شد، خاطر نشان کرد: پلیس با قاطعیت با هرگونه فعالیت مجرمانه در زمینه قاچاق برخورد خواهد کرد و از شهروندان نیز انتظار داریم هرگونه اخبار و اطلاعات در این خصوص را از طریق تماس با شماره110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز