خبرگزاری کار ایران

شهردار رشت خبر داد؛

سامانه شفافیت شهرداری رشت راه اندازی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۸۲۸۶

دسترسی آزاد شهروندان به اطلاعات

شهردار رشت دانستن را حق مردم عنوان کرد و گفت: سامانه شفافیت شهرداری رشت به منظور انتشار و دسترسی آزاد شهروندان به اطلاعات راه اندازی می‌شود.

به گزارش ایلنا از رشت، جلسه راه اندازی پرتال شفافیت شهرداری رشت با حضور رحیم شوقی شهردار و مدیران حقوقی، حراست، بازرسی، مدیرعامل سازمان فاوا، نوسازی و تحول اداری شهرداری و همچنین کارشناسان این حوزه در محل دفتر شهردار برگزار شد.

رحیم شوقی در جلسه مذکور با تاکید براینکه دانستن حق مردم است، اظهار کرد: سامانه شفافیت شهرداری رشت به منظور انتشار و دسترسی آزاد شهروندان به اطلاعات شهرداری راه اندازی می‌شود.

وی، راه اندازی سامانه شفافیت شهرداری رشت را سبب اشراف شهروندان نسبت به اقدام‌های شهرداری عنوان کرد و افزود: یکی از موضوع‌هایی که همواره در شهرداری پیگیری می‌کنیم، ایجاد شفافیت است.

شهردار رشت با بیان اینکه بروزرسانی سامانه شفافیت حائز اهمیت است، تصریح کرد: پس از راه اندازی، بارگذاری اطلاعات در سامانه شفافیت شهرداری رشت باید به طور مستمر باشد.

سامانه شفافیت شهرداری رشت طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی مبنی بر شفافیت اطلاعات دستگاه‌ها و با استفاده از قانون انتشار و دسترسی آزاد شهروندان به اطلاعات توسط مدیریت بازرسی شهرداری و با همکاری مدیریت نوسازی و تحول اداری تدوین شده و راه اندازی می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز