خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راهداری استان اعلام کرد؛

۵۸ هزار و ۳۰۰ زائر اربعین توسط ناوگان حمل‌ونقل عمومی آذربایجان شرقی جابجا شدند

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۷۹۳۹

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای آذربایجان شرقی گفت: ناوگان حمل ونقل عمومی مسافری استان از زمان آغاز طرح ویژه اربعین تعداد ۳۱هزار و ۳۰۰ زائر را با ۸۸۱ دستگاه اتوبوس به استان بازگردانده است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری آذربایجان شرقی، اورجعلی علیزاده اعلام کرد: در جریان آیین‌های اربعین امسال، توسط ناوگان حمل و نقل عمومی راهداری این استان بیش از ۵۸ هزار و ۳۰۰ زائر حسینی جا به جا شدند. 

اورجعلی علیزاده گفت: در این ارتباط یک هزار و ۶۸۱ دستگاه اتوبوس مسافربری برای انتقال و بازگرداندن زائران اربعین بکار گرفته شد. 

وی افزود: همزمان یک اکیپ مجرب برای ارائه خدمات و تسهیل روند امور در پایانه مرزی مهران مستقر شده و در روزهای پیک بازگشت زائرین نیز دو اکیپ دیگر به این مرز اعزام شدند.

به گفته مدیرکل راهداری آذربایجان شرقی علاوه بر اتوبوس‌های شرکت‌های تابعه، ۲۱ دستگاه ماشین آلات شامل ۱۰ دستگاه خودرو سبک و ۱۱ دستگاه خودرو سنگین اداره نیز به زائران اربعین خدمات ارائه کردند. 

گفتنی است، خدمات اداره کل راهداری و حمل و نقل آذربایجان شرقی به زائران اربعین حسینی از ۲۷ مرداد ماه امسال شروع و در ۱۸ شهریور ماه به پایان رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز