خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه راه ها و بزرگراه‌های کشور؛

عملیات احداث پروژه بزرگراه بین المللی آستارا – آستارا سرعت می‌گیرد

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۶۹۱۲

معاون توسعه راه ها و بزرگراه‌های کشور گفت: عملیات اجرایی احداث پروژه بزرگراه بین‌المللی آستارا – آستارا با توجه به اهمیت و جایگاه خاص آن برای کشور با همکاری همه دستگاه‌های اجرایی مرتبط سرعت می‌گیرد.

به گزارش ایلنا از آستارا، محمدرضا کدخدا زاده، در جلسه حاشیه بازدید از کارگاه پروژه بزرگراه بین المللی آستارا – آستارا در روستای مرزی باغچه سرا اظهار کرد: پل مهم اتومبیل‌رو آستارا – آستارا تکمیل شده است و مسیر ۱۴۰۰ متری از سوی ایران در حال ساخت است.

وی با اشاره به دستور و تاکیدات وزیر راه و شهرسازی در رابطه با تسریع در روند اجرای پروژه محور بزرگراه بین‌المللی آستارا – آستارا گفت: برای تکمیل این پروژه مهم به مصالح نیاز داریم و رایزنی‌های لازم انجام شده است.

معاون توسعه راه‌ها و بزرگراه‌های کشور با تاکید بر اینکه ساخت این مسیر بسیار مهم است، افزود: پیمانکار طبق قرارداد به فعالیت خود ادامه می‌دهد و تملک اراضی در قسمت باغ سیروس ادامه دارد.

پل مشترک مرزی آستارای جمهوری اسلامی ایران و آستارای جمهوری آذربایجان در حد فاصل ۵۰ متری ضلع شمالی پل ریلی آستارا به عنوان یک پل اتومبیل رو و ترانزیتی جدید آماده افتتاح است.

این با هدف اتصال به محور بزرگراهی ترانزیت بین‌المللی دو کشور همسایه (اتوبان باکو به رشت و قزوین) به طول ۸۹ متر و عرض ۳۰.۶۰ متر با همکاری وزارت راه و شهرسازی جمهوری اسلامی ایران و وزارت حمل و نقل، ارتباطات و فناوری‌های پیشرفته جمهوری آذربایجان و همچنین آژانس ایالتی راه‌های اتومبیل روی این کشور بر روی رودخانه مرزی آستاراچای احداث و پیشرفت ۱۰۰ درصدی حاصل شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز