خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان همدان:

درخشش جوانان ماهر همدانی در بیستمین مسابقات المپیاد ملی مهارت

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۴۶۶۲

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان همدان گفت: جوانان همدان در مرحله کشوری بیستمین مسابقات المپیاد ملی مهارت خوش درخشیدند.

به گزارش ایلنا از همدان، وهب مختاران اظهارداشت: تیم اعزامی همدان در این مسابقات موفق به کسب یک نشان طلا، چهار نقره، یک برنز و چهار مدالیون برتر (نشان‌های بزرگتر) شدند.

مختاران گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون ۸۷ هزار و ۴۷۹ نفر در استان آموزش‌های مهارتی در بیش از ۵۰۰ حرفه را فرا گرفتند.

مختاران افزود: در این مدت آموزش‌های مهارتی به ۳۵ هزار و ۱۸۹ نفر در بخش خصوصی ارائه شد که از این تعداد ۱۴ هزار و ۳۸۵ نفر مرد و ۲۰ هزار و ۸۰۴ نفر زن هستند.

وی گفت: آموزش‌های مهارتی در مراکز دولتی فنی و حرفه‌ای به ۲۲ هزار و ۳۳۰ نفر زن و ۲۹ هزار و ۹۶۰ نفر مرد ارائه شده است.

مختاران افزود: "علی محمدی" در رشته فناوری اطلاعات-راهکار‌های نرم افزاری برای تجارت نشان طلا، "محمد امین عزیزی خوشبو"، "امیررضا قیطرانی"، به ترتیب در رشته‌های کاشی کاری دیوار و کف، فرز سی ان سی، "عرفان مرادی منظر" و "مصطفی نجاتپور" در رشته مکاترونیک تیمی نشان نقره و "آرتمیس جعفری" در رشته آشپزی نشان برنز کسب کردند.

وی با اشاره به مسابقات آزاد کارگران ماهر ایران گفت: بین همه صنایع بزرگ کشور مدال طلای برنامه نویسی plc به آقای مرادی مهارت آموخته در کارگاه‌های تولیدی استان همدان تعلق گرفت و مدال برنز نیز توسط دیگر مهارت آموزان کسب شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز