خبرگزاری کار ایران

معاون راهداری اردبیل خبر داد؛

نظارت ویژه بر نمازخانه‌ها و مجتمع‌های خدماتی رفاهی در طرح اربعین حسینی

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۱۹۲۶

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل از نظارت ویژه بر نمازخانه‌ها و مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی در طرح اربعین حسینی برای خدمت رسانی هرچه شایسته به زائران کربلا خبر داد.

به گزارش ایلنا، جعفر دارابی در مراسم جشن تکلیف فرزندان کارکنان راهداری گفت: اکیپ‌های ویژه نظارت و بازرسی از عملکرد مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی و نمازخانه‌ها تشکیل شده که در طرح جابجایی زائرین اربعین حسینی از ۲۷ مرداد ماه الی ۲۰ شهریور بر مکان‌های یاد شده نظارت می‌کنند.

وی خاطر نشان کرد: این اکیپ‌ها بطور مستمر از سالن‌های غذاخوری، نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی بازدید می‌کنند و با رفع نواقص و مشکلات بررسی شده تلاش می‌کنیم خدمات شایسته‌ای به زائران اربعین حسینی ارائه دهیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل تصریح کرد: جابجایی زائران اربعین حسینی استان اردبیل با 270 دستگاه اتوبوس در حال انجام است و همکاران حوزه حمل و نقل شبانه روز در پایانه های مسافری استان و هم چنین پایانه شهید سلیمانی مهران مستقر شده ودر حال خدمت رسانی هستند.

دارابی با اشاره به برگزاری دوره آموزشی نماز برای مدیران شرکت‌ها، انجمن‌های مسافربری و رانندگان بخش حمل و نقل عمومی سواری و اتوبوس در شهرستان‌های اردبیل، پارس آباد و مشکین شهر گفت: هدف از برگزاری این دوره‌های آموزشی ترویج و توسعه فرهنگ نورانی نماز است.

وی توزیع اقلام فرهنگی، سجاده نماز مسافری، تهیه، تولید و پخش فیلم های کوتاه در اتوبوس ها با موضوع نماز را از اقدامات شورای اقامه نماز اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل عنوان کرد و گفت: با برنامه ریزی مناسب و استفاده از ظرفیت‌های تبلیغاتی ناوگان حمل و نقل عمومی، رسانه‌ها، سایت‌‌ها و فضای مجازی در جهت توسعه و ترویج فرهنگ آسمانی و ارزشمند نماز تلاش می‌کنیم.

 معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل نصب بیش از ۱8 تابلوی معرفی مجتمع‌های خدماتی در نمازخانه‌ها این مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی را یادآور شد و تصریح کرد: در این تابلوها اطلاعات مربوط به مجتمع‌ها در معرض دید عموم قرار گرفته و مسافران عزیز می توانند هرگونه شکایات و پیشنهادات خود را جهت بررسی به سامانه‌های پیامکی ۳۰۰۰۱۴۱ و ۳۰۰۰۷۰۷۰ ارسال کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز