خبرگزاری کار ایران

یک مسئول خبر داد؛

مراکز سلامت فاقد مجوز در خراسان رضوی پلمب شدند

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۱۱۹۹

مدیر نظارت بر درمان و اعتباربخشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: کارگروه مداخله‌گران سلامت معاونت درمان این دانشگاه، ۱۵ مرکز فاقدمجوز و مداخله‌گر پزشکی که در زمینه پوست و زیبایی در مشهد فعالیت می‌کردند را طی یک ماه گذشته مهر و موم کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، سید کاظم غفاریان در جمع خبرنگاران اظهارداشت: افراد فاقد صلاحیت و مجوز در این مراکز، در زمینه‌های زیبایی، پوست، مو، تزریق ژل و بوتاکس و لیزر فعالیت داشتند که بنا بر گزارش‌های رسیده، بازدید نامحسوس انجام شد و این مراکز نیز به مراجع ذیصلاح اعلام شد.

مدیر نظارت بر درمان دانشگاه تصریح کرد: از این تعداد یک مورد فرد تبعه کشور خارجی خود را پزشک معرفی می کرد و خدمات ژل و بوتاکس را به صورت غیر مجاز انجام می داد.

غفاریان با بیان اینکه در یکی از این موارد خانمی خدمات غیرمجاز اعم از ارائه خدمات لیزر و پاکسازی در یک مزون انجام می‌داد اظهارکرد: در تمام موارد دیگر ،ارائه خدمات لیزر و ژل و بوتاکس و پاکسازی تتو و خدمات سولاریوم..در اماکنی هم چون آرایشگاه و زیر زمین ها و منازل مسکونی به صورت غیرمجاز انجام میشد که توسط کارشناسان نظارت پلمب شد.

وی ادامه داد: کارشناسان نظارت بر درمان این دانشگاه با دستور قضایی و با همکاری اداره اماکن، این مراکز را شناسایی نموده و تمامی متخلفان برای پیگیری پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

مدیر نظارت بر درمان و اعتباربخشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: از ابتدای سال تا کنون 60 مرکز مداخله گر سلامت در حوزه زیبایی در مشهد مهروموم شده است.

غفاریان با بیان این که مداخله گران سلامت، تهدیدی برای جامعه محسوب می‌شوند افزود:مردم باید آگاهانه و هوشمندانه به این مراکز اعتماد نکنند همچنین آنها می‌توانند شکایات خود را از طریق سامانه 190 و سامانه جامع نظارت برای پیگیری ثبت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز