خبرگزاری کار ایران

همزمان با هفته دولت:

بهره برداری از 40 پروزه با اعتبار400 میلیارد تومان در کازرون

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۱۱۸۴

معاون استاندار وفرماندار ویژه شهرستان کازرون از افتتاح 40 پروژه عمرانی، زیرساختی وخدماتی با اعتباری بالغ بر 400 میلیارد تومان همزمان با هفته دولت در شهرستان کازرون خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمد علی بخرد در نشست خبری به مناسبت  هفته دولت؛ ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و نام شهیدان رجایی و باهنر در جمع خبرنگاران اظهار داشت:پروژه های اجرایی شهرستان کازرون مبتنی بر مصوبات کمیته برنامه ریزی در حال انجام است وبراین اساس امسال شاهد بهره برداری از پروژه هایی با پیشرقت بیش از 45 درصد خواهیم بود.

نماینده عالی دولت در شهرستان کازرون با بیان اینکه توسعه شبکه آبرسانی روستایی از اولویتهای مهم در شهرستان است گفت: آبرسانی به روستاهای شهبازخانی خشت،جروق ،بلیان با  اعتباری بالغ بر 70 میلیارد تومان در هفته دولت بهره برداری می شود که جمعیتی سه هزار نفری را تحت پوشش قرار می‌دهد.

وی با اشاره به سرعت مطلوب پروژه های برق رسانی شهرستان کازرون  تصریح کرد:افزایش ظرفیت نیروگاه سیکل ترکیبی با 70 میلیارد تومان اعتبار و پست شماره 4 برق کازرون که درهفته دولت  سال گذشته کلنگ زنی شده با اعتیاری بالغ بر 160 میلیارد تومان در هفته جاری مورد بهره برداری قرار می گیرد .

فرماندارشهرستان کازرون اعتبارات هزینه شده پروژه های راه سازی را بیش از 60 میلیارد تومان عنوان کرد وافزود:چهار بانده شدن محور کازرون به پل آبگینه با 20 میلیارد تومان اعتباربه مسافت 15 کیلومتر  هم چنین 40 میلیارد تومان اعتبار به منظور  زیرسازی و آسفالت جاده های روستایی هزینه شده است که با تکمیل این پروزه ها شاهد گشایش مسیر دسترسی بخش بالاده به کنارتخته خواهیم بود.

محمد علی بخرد در خصوص وضعیت پروژه مسکن ملی شهرستان کازرون اظهار داشت:به منظور اجرای پروژه مسکن ملی در کازرون  دو سایت جداگانه در وسعت بیش از 7 هکتار وظرفیت 1000 واحد مسکونی در نظر گرفته شده است که به دو صورت مچتمع اپارتمانی وویلائی در حال ساخت می باشد که از پیشرفت قابل قبولی برخوردار است.

نماینده عالی دولت در شهرستان کازرون  گفت: از سال گذشته تا کنون  بیش از 150 هزار متر مربع آسفالت معابر روستایی در 82 روستای شهرستان  با اعتبار 78 میلیارد تومان اجرا شده  که از این میزان 45 هزار متر مربع توسط دهیاری ها وبقیه توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی انجام پذیرفته است.

وی با اشاره به اهمیت توسعه کشت گلخانه ای تصریح کرد:برق رسانی به مجتمع 40 هکتاری گلخانه ای ملای بلوط با اعتبار70 میلیارد تومان انجام شده ودر حال حاضر شرایط  جهت سرمایه گذاری در این مجموعه مهیا است.  

فرماندار کازرون بهره برداری از اورژانس شماره دو کازرون ودهستان انارستان که توسط خیرین احداث شده ،هم چنین بهره برداری از پروزه های ورزش وجوانان با اعتبار 7 میلیارد تومان را از دیگر برنامه های هفته دولت عنوان کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز