خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم تاکستان در مجلس:

بخش قابل توجهی از وضعیت اقتصادی کشور با پرداخت مالیات اداره می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۰۹۴۳

نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی گفت: بخش قابل توجهی از وضعیت اقتصادی کشور با پرداخت مالیات اداره می‌شود، افرادی که به واسطه منابع کشور، درآمدی را کسب می‌کنند نیاز است نسبت به پرداخت مالیات خود اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، رجب رحمانی در جلسه شورای هماهنگی دستگاه‌های تابع وزارت اقتصاد در استان قزوین که با حضور جمعی از مدیران کل بانکی و بیمه‌ای برگزار شد،‌ اظهار کرد:‌ پرداخت مالیات، بهترین بودجه برای هر کشور است و برخی افراد جامعه احساس می‌کنند عدم پرداخت آن نوعی هنر محسوب می‌شود.

وی اضافه کرد: عده‌ای در جامعه ما متاسفانه پرداخت نکردن مالیات را نوعی هنر می‌دانند، درحالی که پرداخت مالیات بهترین بودجه برای هر کشوری است.

رحمانی با بیان اینکه هنوز پرداخت مالیات در جامعه به خوبی فرهنگ سازی نشده است، تصریح کرد: لازم است در این رابطه دستگاه‌های متولی وارد عمل شوند و مردم را از اثرات مثبت پرداخت مالیات آگاه کنند، ما نیازمند یک کار فرهنگی و رسانه‌ای در این زمینه هستیم تا جامعه را نسبت به این مساله مهم حساس کنیم.

این نماینده مجلس همچنین به موضوع افزایش بودجه استان طی سال گذشته در کمیسیون تلفیق اشاره کرد و گفت: مجمع نمایندگان به طور جدی پیگیر این موضوع بودند و خوشبختانه در نهایت توانستیم میزان بودجه جاری استان را به هشت هزار میلیارد ریال افزایش دهیم.

رحمانی ضمن تبریک به مناسبت هفته دولت،‌ تاکید کرد: این هفته بهترین فرصت برای تبیین دستاوردهای نظام و انقلاب و خدمات مثبت دولت به آحاد جامعه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز