خبرگزاری کار ایران

رئیس جهاددانشگاهی فارس:

دستاوردهای صنایع دفاعی زمینه‌ساز اقتدار کشور است

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۰۰۶۶

رئیس جهاددانشگاهی فارس تلاش‌ها و دستاوردهای صنایع دفاعی را افتخار بزرگ کشور و زمینه‌ساز امنیت و بازدارندگی و اقتدار نظامی دانست و گفت: دستاوردهای این صنعت بزرگ در حوزه‌های غیرنظامی نیز حائز افتخار و توجه است.

به گزارش ایلنا، امیرحسین استقلال به همراه جمعی از معاونان و مدیران این نهاد با نماینده وزارت دفاع در استان فارس و مدیرعامل صنایع الکترونیک شیراز شیراز دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار ضمن معرفی ظرفیت‌های پژوهشی، فرهنگی و آموزشی طرفین، زمینه‌های همکاری و گسترش و تعمیق آن‌ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

استقلال در این دیدار ضمن تبریک فرا رسیدن روز صنایع دفاعی، تلاش‌ها و دستاوردهای صنایع دفاعی را افتخار بزرگ کشور و زمینه‌ساز امنیت و بازدارندگی و اقتدار نظامی دانست و گفت: دستاوردهای این صنعت بزرگ در حوزه‌های غیرنظامی نیز حائز افتخار و توجه است.

رئیس جهاددانشگاهی فارس بیان کرد: جهاددانشگاهی به عنوان یک نهاد انقلابی و حافظ ارزش‌های نظام خود را همراه و در کنار مجموعه وزارت دفاع می‌داند و آمادگی دارد خدمات‌دهی و فعالیت‌های مشترک با آن مجموعه ارزشمند را بیش از پیش توسعه و تعمیق دهد.

نماینده وزارت دفاع در استان فارس و مدیرعامل صنایع الکترونیک شیراز نیز در این دیدار ضمن تقدیر از توجه جهاددانشگاهی به دستاوردهای این وزارتخانه، ظرفیت‌های بالای صنایع دفاعی برشمرد و برای همکاری‌های بیشتر اعلام آمادگی کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز