خبرگزاری کار ایران

استاندار فارس عنوان کرد؛

هم افزایی دو قوه؛ عامل اصلی حل مشکلات کارخانه ITI

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۹۷۸۲

استاندار فارس در سفر به تهران در راستای پیگیری راه اندازی کامل کارخانه ITI با محمد جواد شریف زاده؛ معاون امور بانکی بیمه و شرکت‌های دولتی وزارت امور اقتصاد دارایی دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش ایلنا، محمد هادی ایمانیه با اشاره به جلسه اختصاصی رئیس جمهور در احیا کارخانه ITI و بازدید رئیس قوه قضاییه از این کارخانه گفت: از اهتمام جدی و قاطعانه روسای دو قوه سپاسگزارم؛ این توجه بر تسریع در راه‌اندازی مجدد کارخانه بسیار کمک کننده بوده است.

استاندار فارس به مشکل مزمن شده کارخانه آی تی آی که ناشی از سوء مدیریت در خصوصی‌سازی بوده اشاره کرد و گفت: موضوع این کارخانه که باعث بیکاری صدها نفر از کارگران این مجموعه شده و مشکلات متعدد اجتماعی و اقتصادی برای استان و شیراز به وجود آورده، با همت روسای محترم قوه مجریه و قوه قضاییه حل شده به مدار تولید و رونق اقتصادی باز می‌گردد.

هم افزایی دو قوه؛ عامل اصلی حل مشکلات کارخانه ITI

 وی تصریح کرد: در حال حاضر شرایط در این کارخانه بدین صورت است که، کارخانه به شکل موقتی توسط شرکت آی تی ام سی به صورت اجاره شده و دستگاه‌ها و تجهیزات در حال بازتوانی مجدد است؛ فعلاً کارگران و مهندسین آی تی ام سی به صورت موردی در این کارخانه مشغول به کار هستند.

 نماینده عالی دولت در فارس با بیان اینکه واگذاری این کارخانه همچنان به شرکت‌های صاحب صلاحیت در دستور کار قرار دارد اظهار داشت: شرکت کنندگان در مزایده این کارخانه و خریداران قدرت پرداخت یکجای هزینه‌ها را ندارند که با دستور رئیس جمهور و همکاری بانک مرکزی مقرر شد تسهیلات مناسبی به فرد متقاضی و صاحب صلاحیت پرداخت شود تا کار در این مجموعه اقتصادی به شکل رسمی آغاز شده و این کارخانه با تمام توان به مدار تولید بازگردد و همچنین زمینه اشتغال در استان را فراهم کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز