خبرگزاری کار ایران

با حکم وزیر اقتصاد؛

«عباسی » برکنار شد / «شریف‌زاده» معاون امور بانکی شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۳۰۵۵

با حکم خاندوزی، وزیر امور اقتصادی و دارایی محمدجواد شریف زاده به سمت معاون امور بانکی، بیمه و شرکت‌های دولتی وزارت اقتصاد منصوب شد.

به گزارش ایلنا ، با حکم خاندوزی، وزیر امور اقتصادی و دارایی محمدجواد شریف زاده به سمت معاون امور بانکی، بیمه و شرکت های دولتی وزارت اقتصاد منصوب شد و در حکم صادر شده از سوی وزیر اقتصاد خطاب به شریف زاده آمده است: نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این حکم به سمت "معاون امور بانکی بیمه و شرکت‌های دولتی" منصوب می شوید.

انتظار می‌رود در راستای اجرای اسناد بالادستی نظام، برنامه‌های دولت سیزدهم و برنامه‌های راهبردی وزارت امور اقتصاد دارایی موارد ذیل در اولویت برنامه‌های آن معاونت قرار گیرد:

مشارکت فعال در اصلاح نظام بانکی و ارتقای کارآمدی این بانک های دولتی.

طراحی نظامات بهره ور و هوشمند برای مقابله با تحریم‌های ظالمانه در حوزه های بانکی بیمه و شرکت‌های دولتی .

برقراری کارایی و اثر بخشی شرکت های دولتی با واگذاری دارایی مازاد و پایش مستمر ریسک و بازده دارایی های این شرکت ها.

برقراری اصول حاکمیت شرکتی در بانک ها بیمه ها و شرکت های دولتی.

طراحی نظام نظارتی موثر و کارآمد و مدرن در حوزه های بانکی و بیمه‌ای.

امید است با اتکال به خداوند متعال و اهتمام به عدالت محوری، انقلابی‌گری، مردم داری، پاکدستی، فساد ستیزی و قانون مداری در تحقق اهداف وزارت مجدانه بکشید.

توفیقات جنابعالی را از درگاه خداوند متعال متعال خواستارم.

گفتنی است، شریف زاده دانش آموخته دکترای علوم اقتصادی گرایش اقتصاد بخش عمومی و اقتصاد پولی از دانشگاه تهران بوده و از سوابق اجرایی وی می‌توان به مشاور معاون اقتصادی رئیس جمهور در شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران سه قوه و ستاد هماهنگی اقتصادی دولت، معاون اسبق برنامه‌ریزی و توسعه اقتصادی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، مشاور عالی مدیر عامل صندوق ضمانت سپرده‌ها زیر نظر بانک مرکزی  از 1394 تا 1396، مشاور وزیر امور اقتصادی و دارایی و عضویت در هیات نظارت هلدینگ سرمایه گذاری ایفیک اشاره کرد.

پیش از این عباس حسینی این سمت را برعهده داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز