خبرگزاری کار ایران

تا قبل از فصل بارش؛

معابر روستایی استان قزوین بهسازی شوند

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۸۶۵۱

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری گفت: معابر روستایی در این استان باید با هدف بهره‌مندی هرچه بهتر روستاییان تا قبل از شروع فصل بارش و لغزندگی بهسازی شوند که این مهم مورد توجه دهیاران باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، لیلا غریب در بازدید از طرح‌های عمرانی بخش‌های «الموت شرقی و غربی» و در جمع اهالی روستا افزود: طرح‌های روستایی شامل بهسازی معابر، آسفالت کوچه‌ها، سنگ فرش خیابان و دیوارهای سنگی در کوچه‌های دارای پرتگاه و با احتمال ریزش در روستاهای جونیک، زرآباد و چند روستای دیگر در دست اجرا است.

وی اضافه کرد: به همه دهیاران استان قزوین تاکید شده تا در این فصل پیگیر مشکلات روستا باشند و با تلاش مضاعف موانع را برای پیشرفت هرچه بهتر روستا رفع کنند، با اینکه که موارد اصلاحی تا قبل از شروع فصل بارش و لغزندگی به اتمام برسد و روستاییان را دچار خسارت نکند.

غریب با بیان اینکه روزانه پیگیر مسائل و مشکلات روستاها هستیم، گفت: امروز از روستاهای جونیک، زرآباد و چند روستای دیگر بازدید شد و در جریان مشکلات روستاهای یاد شده و نیز نحوه ارائه خدمات به گردشگران و کمبودها و نارسایی‌های موجود در این زمینه هستیم.

این مسئول تاکید کرد: اعتقاد داریم که بخش قابل توجهی از مشکلات روستایی را باید با همت و تعامل بین دستگاهی مرتفع ساخت و شراطی فراهم کرد تا اعتبارات به نحو مطلوب و بر اساس اولویت‌ها در روستاها هزینه شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز