خبرگزاری کار ایران

دستگیری ۱۴۲ سارق و کشف ۷۸ فقره سرقت در خمام

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۷۹۷۹

فرمانده انتظامی خمام از دستگیری ۱۴۲ سارق و کشف ۷۸ فقره سرقت از آغاز سال تاکنون در این شهرستان خبر داد.

‌به گزارش ایلنا از رشت، سرهنگ باقر رجبی ویسرودی به تشریح اقدامات فرماندهی انتظامی شهرستان خمام از آغاز سال تاکنون و کشفیات مربوطه پرداخت و اظهار کرد: خمام به لحاظ دارا بودن مواهب طبیعی و گردشگری از مناطق پرتردد استان گیلان محسوب می‌شود که برای تأمین و حفظ امنیت آن، از آغاز سال تاکنون چند مرحله طرح ارتقا امنیت اجتماعی در این شهرستان به مرحله اجرا درآمده است.

فرمانده انتظامی شهرستان خمام افزود: در این مدت هزار و ۸۰۰ نخ سیگار، ۲ دستگاه موتورسیکلت سنگین، ۲۹ تن چوب جنگلی، ۲۲۰ لیتر سوخت، هزار و ۴۸۷ عدد قرص قاچاق کشف و در این راستا ۲۲ نفر با تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

این مقام انتظامی در ادامه با اشاره به دستگیری ۱۴۲ سارق و کشف ۷۸ فقره سرقت، بیان داشت: در مدت سپری شده از سال جاری نیز ۲۷ قبضه سلاح شکاری غیرمجاز به همراه ۱۵۰ عدد فشنگ کشف و ۲۷ نفر در این راستا به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ رجبی از جمع‌آوری و دستگیری ۱۲۸ معتاد متجاهر و ۶۴ خرده فروش و ۲ قاچاقچی مواد مخدر خبر داد و تصریح کرد: از این افراد، ۲۳ کیلو و ۵۸۴ گرم انواع مواد مخدر کشف شد.

وی افزود: برابر هماهنگی‌های به عمل آمده با مرجع قضائی در برخورد قاطع با متخلفان و هنجارشکنان، ۸۶ دستگاه خودرو و ۸۳ دستگاه موتورسیکلت به دلایل سرقتی بودن، داشتن دستور قضائی، عدم رعایت قوانین و مقررات، بی‌نظمی در عبور و مرور از جمله تخلفات حادثه‌ساز، حمل کالای قاچاق و مواد مخدر، انجام سرقت و جابجایی اموال سرقتی توقیف شده‌اند.

فرمانده انتظامی شهرستان خمام تصریح کرد: از آغاز سال تاکنون، ۹۷۰ واحد صنفی مورد بازدید قرار گرفت که از این تعداد، ۴۵ مغازه متخلف پلمب و از ادامه فعالیت آنها جلوگیری به عمل آمد.

این مقام انتظامی در پایان این گفت‌وگو به برگزاری جلسات شورای معتمد پلیس و ارائه آموزش همگانی به شهروندان به منظور تنویر افکار عمومی و پیشگیری از وقوع جرم و تعامل با مسئولان محلی، ائمه جمعه، فرماندار، بخشداران و دهیاران اشاره کرد و گفت: به منظور شنیدن سخنان مردم و رفع مشکلات انتظامی آنها از آغاز سال تاکنون، ۱۰ مرحله جلسه ارتباط مستقیم با شهروندان برگزار شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز