خبرگزاری کار ایران

عروج شهادت گونه بسیجی حافظ امنیت در تنکابن

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۷۷۸۱

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه کربلا از عروج شهادت گونه بسیجی حافظ امنیت "حامد لرز غلامی" خبر داد و گفت: وی توسط یک خودروی مشکوک زیرگرفته شد و به دلیل شدت جراحات وارده جان باخت.

به گزارش روز سه شنبه ایلنا به نقل از روابط عمومی سپاه مازندران سرهنگ علی ابراهیمی، افزود: بامداد امروز سه شنبه ۲۴ مردادماه برادر بسیجی حامد لزر غلامی از بسیجیان حوزه امام علی (ع) شهر شیرود در قالب تور ایست و بازرسی که با مجوز شورای تأمین شهرستان انجام شده بود و برای تأمین امنیت مردم، بوسیله یک خودروی سواری مشکوک زیر گرفته شد که به دلیل شدت جراحات وارده دعوت حق را لبیک گفت.

وی در تشریح این حادثه اعلام کرد:‌ این حادثه در مقابل امامزاده سید حسین (ع) شیرود اتفاق افتاد و برادر بسیجی مدافع امنیت حامد لرز غلامی پس از اعلام ایست به خودروی مشکوک و علائم هشدار دهنده، توسط این خودرو زیر گرفته و دچار مصدومیت شدید شد.

سرهنگ ابراهیمی گتابی گفت:‌ عوامل اورژانس منطقه فوری وی را به بیمارستان شهید رجایی تنکابن منتقل کردند اما به دلیل شدت جراحات وارده در بیمارستان جان باخت.

سخنگوی سپاه کربلا افزود: بلافاصله پس از وقوع حادثه، ضارب توسط نیروهای امنیتی دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

سرهنگ ابراهیمی از مردم قدر شناس ایران اسلامی که به خوبی می‌دانند که برای تأمین و حفظ امنیت جامعه چه خون‌هایی ریخته شد و چه شهدایی تقدیم به انقلاب شد قدردانی کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز