خبرگزاری کار ایران

افزایش تدابیر امنیتی در کربلا و نجف همزمان با پیش‌روی داعش

asdasd
کد خبر : ۱۷۵۳۹۸

«ورود و خروج به شهرهای نجف و کربلا با تدابیر خاص امنیتی صورت می‌گیرد و همچنین حضور نیروهای امنیتی و نظامی در مقابل حرم امام علی(ع)، بین الحرمین کربلای معلی و بیت مراجع و برخی نهادهای نجف و کربلا چشمگیر است.»

از صبح امروز و با تصرف برخی شهرهای عراق از سوی گروه تروریستی داعش، تدابیر امنیتی در شهرهای نجف و کربلا افزایش یافته است.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حج، از صبح امروز و با تصرف برخی شهرهای عراق از سوی گروه تروریستی داعش، تدابیر امنیتی در شهرهای نجف و کربلا افزایش یافته است. راه اندازی ایست‌های متعدد بازرسی، حضور نیروهای امنیتی در دروازه قدیم شهر نجف و کربلا و افزایش گشت‌های امنیتی از جمله این اقدامات است.

ورود و خروج به شهرهای نجف و کربلا با تدابیر خاص امنیتی صورت می‌گیرد و همچنین حضور نیروهای امنیتی و نظامی در مقابل حرم امام علی(ع)، بین الحرمین کربلای معلی و بیت مراجع و برخی نهادهای نجف و کربلا چشمگیر است.

نیروها به طور گسترده در ورودی‌های سه استان بابل، کربلا و الدیوانیه مستقر شده اند و سه کمربند امنیتی در اطراف شهر قدیمی و مرقد امیرالمومنین(ع) و شهر کوفه ایجاد شده است.

گفتنی است، هیچ زائر ایرانی در سامرا و مناطق تحت اشغال داعش وجود ندارد و هم اکنون حضور زائران ایرانی در شهرهای زیارتی کربلا، نجف اشرف و کاظمین و همچنین در مسیرهای بین این شهرها عادی و در کمال آرامش است.

رئیس سازمان حج و زیارت نیز اعلام کرد: طبق اطلاعات دریافت شده در نجف و کربلا امنیت کامل برقرار است و زائران ایرانی در سلامت کامل بسر می‌برند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز