خبرگزاری کار ایران

با حضور ۸۷ گردان بیت المقدس، امام حسین(ع) و امام علی(ع):

رزمایش نمایش اقتدار حضرت ثامن الائمه(ع) در علویجه برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۹۹۸۵۴

رزمایش نمایش اقتدار حضرت ثامن الائمه(ع) با حضور ۸۷ گردان بیت المقدس، امام حسین(ع) و امام علی(ع) در اصفهان برگزار شد.

مسئول معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه استان اصفهان از برگزاری رزمایش نمایش اقتدار بسیجیان گردان‌های واکنش سریع بیت المقدس، گردان‌های رزمی امام حسین(ع) و گردان‌های امنیتی امام علی(ع) به نام حضرت ثامن الائمه در اصفهان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، سرگرد پاسدار حمیدرضا رحمتی گفت: این رزمایش با استعداد ۸۷ گردان در روزهای جمعه و شنبه، ۷ و ۸ شهریورماه در اردوگاه قدس علویجه و اردوگاه‌های تابعه به منظور حفظ و انسجام نیرو‌ها و انجام رزمایش خاص گردان‌های مذکور و نمایش اقتدار گردان‌های بسیجی اجرا شد.

رحمتی بیان داشت: این رزمایش از صبح روز جمعه با فراخوان نیرو‌ها آغاز و عصر روز شنبه با حضور نیرو‌ها در اردوگاه قدس علویجه به پایان خواهد رسید.

وی تصریح کرد: حفظ و انسجام و به کارگیری گردان‌های بیت المقدس، امام حسین(ع) و امام علی(ع)، ایجاد توانایی و آمادگی لازم برای دفاع ازانقلاب و نظام، کسب آمادگی لازم برای مقابله با حوادثغیرمترقبه و دفاع در کوی و برزن از جمله اهداف رزمایش ثامن الائمه است.

درمراسم اختتامیه این رزمایش فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز حضور خواهند داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز