خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت آبفا استان مطرح کرد؛

وجود ۲۹۵هزار مشترک در شرکت آبفا لرستان / ساخت ۵ تصفیه خانه در سطح استان

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۷۱۰۸

مدیرعامل شرکت آبفا لرستان گفت: ۶۰ درصد جمعیت شهری استان تحت پوشش شبکه فاضلاب است.

به گزارش ایلنا، یاسر اکبریان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اکنون چهار تصفیه خانه فاضلاب استان در مدار بهره برداری است اظهار کرد: تصفیه خانه شهر خرم آباد با ظرفیت ۸۴ هزار، بروجرد ۲۶ هزار، الیگودرز ۱۵ هزار و پلدختر با ظرفیت ۲ هزار و ۵۰۰ مترمکعب در مدار بهره برداری قرار دارند.

وی افزود: ساخت پنج تصفیه خانه فاضلاب در شهرهای ازنا با ظرفیت ۱۱ هزار، دورود با ظرفیت ۱۸ هزار، کوهدشت ۲۶ هزار، نورآباد ۱۶ هزار و الشتر با ظرفیت ۶ هزار مترمکعب نیز در دست اجرا می‌باشند.

مدیرعامل شرکت آبفای لرستان درخصوص تاسیسات فاضلاب روستایی استان نیز گفت: تکمیل تاسیسات پنج تصفیه خانه فاضلاب روستای گندمینه الیگودرز، کفراج نورآباد، چغابدار و سیاهکل دورود، بدرآباد علیا و ده محسن خرم آباد جزو خدمات دهی این شرکت و در دستور کار است.

اکبریان اضافه کرد: فاضلاب ها یکی از عوامل آلودگی محیط زیست هستند که می بایست آنها را به طریق بهداشتی جمع آوری و تصفیه کرد و مجددا به طبیعت بازگرداند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان، افزود: ۲۹۵ هزار مشترک تحت پوشش خدمات فاضلاب در استان لرستان بوده و طول خطوط شبکه فاضلاب شهرهای استان هزار و ۵۰۰ کیلومتر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز