خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل ساماندهی مشاغل شهری قزوین:

بازارچه‌های محلی شهرداری قزوین برای اولین بار فعال شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۵۹۰۵

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری قزوین گفت: برای اولین بار طرح بازارچه‌های محلی در شهر قزوین اجرا می‌شود که بازارچه برکت در منطقه مینودر نخستین مورد آن‌ها است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، اصغر اللهیاری در بازدید از بازارچه برکت گفت: در راستای توزیع تره‌بار با سازمان میادین شهرداری تهران قرارداد منعقد شده تا محصول مستقیم از مزرعه برای عرضه در بازارچه برکت خریداری و با قیمت مصوب عرضه شود.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری قزوین ادامه داد: کالاهای اساسی تنظیم بازار مانند شکر، برنج و مرغ هم در این بازارچه توزیع می‌شود و بر عرضه و قیمت‌ها هم توسط شهرداری نظارت می‌شود.

وی عنوان کرد: این بازارچه ۱۶ غرفه دارد که بخشی از آن راه‌اندازی شده و درحال تجهیز سایر غرفه‌ها هستیم و افتتاح سه یا چهار بازارچه در هر منطقه شهری قزوین هدف‌گذاری شده است.

این مسئول ادامه داد: اعتبار صرف شده برای بازارچه برکت ۸.۵ میلیارد تومان است و در کمتر از یک سال ساخته شده است.

وی خاطر نشان کرد: تمامی غرفه‌داران موظف هستند به خریداران فاکتور عرضه کنند؛ همچنین یک ترازوی شاخص هم در خروجی بازارچه خواهیم داشت تا خریداران درصورت تمایل وزن خریدهای خود را راستی‌آزمایی شود.

اللهیاری گفت: ساخت این بازارچه با کنترل و نظارت بر قیمت‌ها به مهار تورم کمک خواهد کرد.

شهردار قزوین هم درباره اهمیت این بازارچه گفت: با راه‌اندازی این بازارچه‌ها دسترسی مردم شهر برای تامین کالاهای مورد نیاز معیشت خانواده‌ها تسهیل و با نحوه ارائه محصولات تکریم شهروندان هم مدنظر است.

مهدی صباغی عنوان کرد: افتتاح ۱۲ بازارچه در شهر قزوین در برنامه‌های شهرداری قرار دارد و میوه‌ها و محصولاتی که در آن عرضه می‌شود از تهران تهیه شده و قیمت مناسبی دارند، درواقع این بازارچه‌ها امکان استفاده از ظرفیت‌های موجود در تهران را برای قزوین فراهم می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز