خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل صندوق توسعه و احیای کشور:

مزایده ویژه هشت بنای تاریخی قزوین برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۵۲۸۴

مدیرعامل صندوق توسعه و احیای کشور گفت: بسته مزایده ویژه با محوریت هشت بنای تاریخی قزوین که از سوی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان معرفی شده‌اند به‌منظور تسریع و تسهیل روند واگذاری در مهرماه برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، شهاب طلایی در حاشیه بازدید از بنای تاریخی گراندهتل قزوین گفت: گراندهتل یکی از مهم‌ترین بناها و بخشی از هویت تاریخی شهر قزوین است که مرمت و احیای آن سه بار توسط صندوق به مزایده گذاشته شده و امیدواریم سرمایه‌گذار صاحب صلاحیت برای سرمایه‌گذاری و ادامه روند مرمت این بنا جذب شود.

مدیرعامل صندوق توسعه و احیای کشور تصریح کرد: با توجه به اهمیت بنا باید با ترغیب و تشویق سرمایه‌گذاران، روند احیای این بنای تاریخی را با سرعت پیگیری کرد.

وی با بیان اینکه از مجموع حدود ۸۰۰ بنای تحت اختیار صندوق توسعه و احیا ۱۳۰ بنا در حال مرمت، احیا و بهره‌برداری هستند، یادآور شد: از این تعداد مجموعه سعدالسلطنه و خانه تاریخی یزدی‌ها با کاربری صنایع‌دستی و اقامتی در قزوین به بهره‌برداری رسید، خانه بهروزی با کاربری هتل سنتی آماده بهره‌برداری است و گرمابه تنکابنی نیز از پروژه‌‌های درحال اجرای صندوق در قزوین به‌شمار می‌رود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز