خبرگزاری کار ایران

مدیرکل منابع طبیعی استان ایلام:

برای خشکی یک درخت بلوط ۷۲ علت نیاز است

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۳۵۸۰

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان ایلام گفت: ۷۲ علت باعث می‌شود تا درخت بلوطی خشک شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ایلام، ابراهیم پیرزادیان گفت: ۷۲ علت باعث می‌شود تا درختی بلوطی به خشک شدن برسد و یکی از علت‌های آن خشکسالی‌های متعدد است که چند سالی استان ایلام با آن مواجه شده است.

وی یکی دیگر از علت‌های خشکی درختان بلوط را وجود ریزگردها در سطح استان بیان کرد و افزود درجه حرارت هم از دیگر علت‌های خشکی درختان بلوط است.

پیرزادیان به تبعات اکتشاف نفت و گاز در سطح استان اشاره و تشریح کرد: اجرای چنین پروژه‌هایی در سطح دولت با هدف خدمت رسانی به مردم جامع است و هرگونه عملیات اجرایی در چهارچوب قوانین مصوبه لازمه اجرایی خواهد شد و نمایندگان قوای سه گانه، دستگاه‌های نظارتی، چون محیط زیست، منابع طبیعی ناظر بر اقدامات اجرایی پروژه‌ها هستند.

وی به آتش سوزی در عرصه‌های جنگلی و مرتعی استان اشاره و اذعان داشت: بیش از ۸۷ درصد استان را منابع طبیعی تشکیل می‌دهد و در تابستان جاری هیچگونه آتش سوزی در عرصه‌های جنگلی و مرتعی این استان رخ نداده و تمام آتش سوزی‌ها متعلق به حاشیه مزارع بوده که آن هم با تلاش نیروهای منابع طبیعی و مردمی و دیگر دستگاه‌های اجرایی در کوتاه‌ترین زمان مهار و خاموش شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز