خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل آبفا استان خبر داد؛

اجرای کامل طرح‌های مصوب آبفای فارس

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۲۴۱۸

مدیر عامل شرکت آبفا استان فارس گفت: این شرکت طرح‌های مصوب دور اول سفر ریاست جمهوری به استان در حوزه آب و فاضلاب را به طور کامل اجرا کرده است.

به گزارش ایلنا، علی جان صادق پور اظهار کرد: بلافاصله پس از پایان سفر رئیس جمهور و هیأت دولت، در شرکت آبفا استان کارگروهی تخصصی متشکل از مدیر عامل و جمعی از متخصصان خبره حوزه آب و فاضلاب به منظور پیگیری و تحقق مصوبات این سفر تشکیل شد که این کارگروه مکلف به ارائه گزارش پیشرفت کار طبق برنامه زمانبندی شدند.

وی با بیان اینکه در پرتو کار و تلاش مضاعف و برنامه مدون ۱۰۰ درصد مصوبات دور اول سفر ریاست جمهوری به استان فارس را اجرا کرده ایم، گفت: در سفر نخست رئیس جمهوری و هیأت دولت به استان فارس، در حوزه‌ی آب و فاضلاب استان، پروژه‌های مهم و اثر گذاری تصویب و ابلاغ شد.

صادق پور تصریح کرد: این طرح‌ها شامل اجرای طرح‌های آبرسانی در شهرستان‌های مرودشت، استهبان، سرچهان، کازرون و نی ریز با صرف اعتباری بالغ بر ۹۰۰ میلیارد ریال بود.

وی ادامه داد: در بخش فاضلاب نیز ۲ هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال به منظور اجرای طرح‌هایی در ۷ شهر استان شامل اختصاص هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل طرح‌های فاضلاب از محل سهم دولت جمهوری اسلامی در تفاهم نامه‌ی همکاری با بانک توسعه اسلامی به منظور ایجاد تأسیسات جمع آوری، انتقال و تصفیه فاضلاب در ۶ شهر نی ریز، داراب، فیروزآباد، سپیدان، آباده و فسا و اختصاص ۲۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل تصفیه خانه فاضلاب شهر کازرون بود. 

صادق پور اضافه کرد: در اجرای کامل این طرح‌ها در زمان مطلوب موفق بوده‌ایم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز