خبرگزاری کار ایران

از ابتدای امسال صورت گرفت؛

توقیف ۱۰۰ فروند شناور صیادی در آب‌های خوزستان/دستگیری ۵۰۱ نفر متهم

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۲۰۳۹

سرپرست یگان حفاظت منابع آبزی شیلات استان خوزستان از توقیف ۱۰۰ فروند شناور صیادی در طرح عملیاتی ضابط در آب‌های این استان خبر داد.

به گزارش ایلنا از خوزستان، کامران شریفی در این باره توضیح داد: طرح عملیاتی ضابط از ابتدای سال جاری شروع شده است و طی مدت ۴ ماهه نخست امسال بالغ بر ۱۶۲۹ گشت ساحلی در مبادی مختلف ورودی و خروجی شناورها در طول نوار ساحلی و تعداد ۲۱ مرحله گشت دریایی در صیدگاه‌های استان صورت گرفت که در این مناطق، ۱۰۰ فروند شناور صیادی (قایق و لنج) توسط نیروهای یگان توقیف شدند.

وی در ادامه افزود: همچنین در جریان بازرسی از شناورهای متخلف ۳۳ هزار و ۵۸۴ کیلوگرم محصولات آبزی (ماهی و میگو) و ۴۵۵ دستگاه ادوات صیادی غیرمجاز نیز کشف و ضبط شد.

شریفی تعداد متهمین دستگیر شده را ۵۰۱ نفر اعلام کرد و گفت: پرونده‌های تخلفات صیادی تشکیل شده و به مرجع قضایی و کمیسیون رسیدگی به تخلفات صیادی ارسال شده است.

وی در بخش دیگری از سخنانش یادآور شد: در راستای برخورد جدی با تخلفات صیادی، سومین مرحله از طرح عملیاتی ضابط از تاریخ ۲۶ لغایت ۲۹ تیرماه توسط پایگاه حفاظت منابع آبزی بندر امام (ره) اجرایی شد و از صیدگاه ها و زیستگاه‌های آبزیان در همه حوزه‌های آبی استان خوزستان بازدید به عمل آمد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز