خبرگزاری کار ایران

مدیر نمایندگی ستاد دیه یزد خبرداد؛

آزادی ۴۴ زندانی جرائم غیرعمد در یزد با تامین ۶۷۰ میلیارد ریال / اجرای پویش" هرهیات یک زندانی"

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۰۵۷۳

مدیر نمایندگی ستاد مردمی دیه استان یزد از آزادی ۴۴ محکوم مالی جرائم غیر عمد در چهار ماهه ابتدایی سال جاری با تامین ۶۷۰ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش ایلنا از یزد، سید مسعود عظیمی در نشست برنامه ریزی "پویش هرهیات آزادی یک زندانی" اظهار داشت: رقم بدهی زندانیان آزاد شده ۶۷۰ میلیارد ریال بود که با قبولی دادخواست اعسار، اخذ گذشت رضایت‌مندانه از شکات و آورده محکومین مبلغ ۵۸۰ میلیارد ریال تامین گردیده و مابقی این مبلغ از منابع این ستاد مردمی شامل کمک‌های خیرین و نیکوکاران نوع‌دوست و تسهیلات بانک‌های عامل مبلغ ۹۰ میلیارد ریال به حساب سپرده دادگستری واریز و زمینه آزادی این ۴۴ نفر و بازگشت آنها به آغوش گرم خانواده فراهم شد.

وی با تشریح نوع محکومیت این مددجویان گفت: از این تعداد، ۳۴ مددجو مربوط به محکومین مالی، تعداد ۸ محکوم مربوط به پرداخت مهریه و تعداد ۲ محکوم نیز مربوط به پرداخت نفقه بودند.

مدیر نمایندگی ستاد مردمی دیه استان یزد اضافه کرد: از این تعداد آزادی تعداد ۱۰ مددجو با انجام مشاوره و اصلاح ذات البین توسط مددکاران این ستاد مردمی و تعداد ۳۴ مددجو با پرداخت از منابع، شامل کمک های خیرین و نیکوکاران نوع دوست و تسهیلات بانک‌های عامل از زندان آزاد شدند که از این تعداد ۷ مددجو زن و ۳۷ مددجو مرد بودند.

عظیمی در ادامه از اجرای پویش "هر هیئت آزادی یک زندانی" به مناسبت ماه محرم خبر داد و گفت: در این ایام این ستاد مردمی دیه با همکاری شهرداری یزد برای چهارمین سال متوالی اقدام به برگزاری این پویش کرده تا بتوانیم در این ایام زمینه آزادی محکومین مالی جرائم غیر عمد و بازگشت آنها به آغوش گرم خانواده و جامعه را فراهم کنیم.

وی از آماده سازی تیزری با موضوع کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد خبر داد و افزود: این تیزر به صورت مکرر از شبکه استانی یزد پخش و در کنار آن شماره حساب‌های ستاد مردمی دیه نیز به صورت زیرنویس به مردم اعلام می‌شود.

مدیر نمایندگی ستاد مردمی دیه استان یزد تصریح کرد: نیکوکاران دارالعباده همواره همراه ستاد مردمی دیه استان یزد بودند و در تمام فصول سال این ستاد را تنها نگذاشتند به صورت ویژه در ایام ماه مبارک رمضان و همینطور ماه محرم که ما شاهد ثبت کمک‌های آنها با نیات و نذورات متفاوت هستیم.

عظیمی گفت: ستاد مردمی دیه یک موسسه خیریه غیر تجاری و غیر انتفاعی است که فعالیت امداد رسانی دارد و تنها در زمینه آزادی زندانیان جرائم غیر عمد مالی فعالیت می‌کنند و نیکوکاران و خیرین می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به حساب‌های نمایندگی ستاد دیه استان یزد به شماره کارت مجازی ۳۲۳۱-۰۰۰۰-۶۰۷۰-۶۲۷۷ و شماره حساب ۰۱۰۸۸۸۸۸۸۸۰۰۲ بانک ملی، ۶۶۶۶۶۶ پست بانک و یا با شماره گیری کد دستوری #۱۱۳۳*۶۶۵۵* کمک های خود را به حساب ستاد دیه استان یزد واریز کنند.

وی یادآور شد: شماره تلفن ۳۶۲۹۸۲۰۰ روابط عمومی ستاد دیه استان یزد جهت پاسخگویی سوالات عموم خیران و مردم نیکوکار پیش‌بینی شده است که می‌توانند اقدام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز