خبرگزاری کار ایران

با حضور مسئولان استانی و شهرستانی انجام شد؛

آغاز عملیات ۴ پروژه عمرانی شهرداری مشکین دشت/ یک سرای محله در شهرک بعثت افتتاح شد +فیلم

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۰۳۷۴

با حضور فرماندار شهرستان فردیس، شهردار و اعضای شورای شهر مشکین دشت، مدیرکل فرهنگ و ارشاد البرز و امام جمعه فردیس، مراسم کلنگ زنی ۴ پروژه عمرانی و افتتاح یک سرای محله در مشکین دشت با اعتباری معادل ۴١٠ میلیارد ریال انجام شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از البرز، علیرضا صفرخانلو در حاشیه افتتاح و کلنگ زنی پروژه های عمرانی مشکین دشت اظهار کرد: با حضور امام جمعه فردیس، فرماندار شهرستان فردیس، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، اعضای شورای شهر مشکین دشت و جمعی از مدیران استان و شهرستان فردیس، آئین کلنگ زنی ۴ پروژه پروژه و افتتاح یک سرای محله انجام شد.

وی گفت: اولین پروژه که مربوط احداث مجموعه فرهنگی-ورزشی بود در محله ابراهیم آباد و بلوار سردار آخوندی کلنگ زنی شد و مقرر شده که این پروژه با اعتبار ١۵٠ میلیارد ریال و در مساحت ۴هزار و ٨٠٠ مترمربع احداث شود.

صفرخانلو ادامه داد: این پروژه قرار است با ٢هزار و ٣٠٠ مترمربع مساحت سوله ورزشی، یکهزار و ١۴٠ مترمربع زمین چمن و ٩٠٠ مترمربع سرای محله تکمیل شود.

شهردار مشکین دشت با اشاره به کلنگ زنی پروژه عمرانی دوم، تصریح کرد: احداث فرهنگسرای محله کریم آباد در انتهای بلوار شهید مرادی با اعتبار ٨٠ میلیارد ریال و در مساحت یکهزار و ٣٨٧ مترمربع زیربنا، شروع شد.

این مسئول گفت: با توجه به نیاز درمانی ساکنان منطقه و  لزوم احداث پایگاه اورژانس در شهرک بعثت این پروژه نیز امروز با اعتبار ٣٠ میلیارد ریالی و در مساحت ٣٠٠ مترمربع آغاز شد.

شهردار مشکین دشت با تاکید بر لزوم فرهنگ کتابخوانی از احداث کتابخانه عمومی بعثت در شهرک بعثت خبر داد و گفت که آئین کلنگ زنی این پروژه عمرانی نیز با اعتبار ١۵٠ میلیارد ریالی در زمینی به مساحت هزار و ٢٠٠ مترمربع و زیربنای ٩٠٠ مترمربع انجام شد.

صفرخانلو گفت: افتتاح سرای محله و خانه هلال بعثت نیز یکی از پروژه های تکمیل شده در مشکین دشت بود که توسط امام جمعه فردیس افتتاح و در اختیار مردم شهرک بعثت قرار گرفت.

اجرای پروژه های عمرانی مشکین دشت با اعتبار ۴١٠ میلیارد ریالی

خداداد کاشفی فرماندار شهرستان فردیس نیز در حاشیه مراسم کلنگ زنی پروژه های مشکین دشت، اظهار کرد: اعتبار این پروژه ها ۴١٠ میلیارد ریال برآورد شده که بخشی از آن به همت مدیریت شهری مشکین دشت و بخش دیگر از محل اعتبارات روستایی فاقد دهیاری و ارزش افزوده هزینه شده است. 

وی افزود: در استان البرز ۶۶ محله محروم شناسایی شده است که از این تعداد ٨ محله در حوزه شهرستان فردیس است.

فرماندار شهرستان فردیس تصریح کرد: مقرر شده در هر محله محروم پروژه های عمرانی با ارزش ریالی ١۵٠ تا ٢٠٠ میلیارد ریال تعریف شود لذا در استانداری با مدیریت استاندار البرز هر هفته، نیازهای یک محله محروم، اولویت سنجی شده و در راستای رفع مشکلات عمرانی برای انجام و اجرای پروژه های مورد نیاز، تدابیر لازم اتخاذ می شود. 

کاشفی ابراز امیدواری کرد که به رغم مشکلات معیشتی موجود، تلاش خواهیم کرد در حوزه های آموزش، فرهنگ، سلامت و سایر امور، بتوانیم تا پایان دولت سیزدهم دستاورد قابل قبولی به مردم شهرستان فردیس ارائه کنیم و در این راستا سعی خواهیم کرد ضمن جبران کاستی در دوره های قبل به سرانه های متوسط کشوری نزدیک شویم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز