خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین:

قزوین بخشی از نیاز کشور به کالاهای اساسی را تامین می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۰۲۸۴

استاندار قزوین گفت: درحال حاضر در استان قزوین از نظر تامین کالاهای اساسی مشکلی وجود ندارد و نسبت به سایر استان‌ها از وضعیت خوبی برخوردار هستیم و حتی می‌توانیم بخشی از نیاز سایر استان‌های کشور را هم تامین کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، محمدمهدی اعلایی در نشست ستاد تنظیم بازار و امنیت غذایی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، گفت: باتوجه به گزارش دفتر مطالعات اقتصادی مرکز پژوهش‌های مجلس در حوزه امنیت سرمایه‌گذاری، استان قزوین رتبه نخست را از نظر شاخص‌های امنیت سرمایه‌گذاری کسب کرده است.

استاندار قزوین ادامه داد:  فرهنگ بالای مردم و همچنین تدابیر دستگاه‌های اجرایی استان و جایگاه مناسب استان باعث شده رتبه نخست امنیت سرمایه‌گذاری را کسب کنیم.

وی عنوان کرد: در استان قزوین بیش از سه هزار واحد صنعتی وجود دارد و همین موضوع باعث شده بسترهای جذب سرمایه‌گذار در استان فراهم شده و در اقتصاد کشور هم نقش مهمی را ایفا کند.

نماینده عالی دولت در استان قزوین با اشاره به وضعیت نان در استان گفت: باتوجه به اهمیت موضوع نان، با متخلفان این حوزه بدون تعارف برخورد می‌شود.

وی ادامه داد: پیگیری فرآیند خرید تضمینی گندم و همچنین پرداخت مطالبات گندم‌کاران از مواردی است که باید مسئولین مربوط آن را در نظر داشته باشند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز