خبرگزاری کار ایران

معاون شرکت ملی گاز ایران مطرح کرد؛

پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد نقطه اتکا به خودباوری ملی است

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۰۰۷۷

معاون سازمان و مدیر دفتر مرکزی ستاد حراست شرکت ملی گاز ایران گفت: در صنعت عظیم نفت و گاز هر جا سخن از تلاش، کوشش، پیشرفت و خودباوری ملی است نام پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد مطرح است و کارکنان این مجتمع با تلفیقی از تجربه پیشکسوتان و جوانان خوش فکر و نخبه، نویدبخش آینده‌ای روشن برای ایران و صنعت نفت هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، سید احمد طباطبایی در بازدید از تاسیسات و واحد حراست پالایشگاه و در دیدار با مدیران این مجموعه، با بیان اینکه سال ۱۴۰۱ سالی به یاد ماندنی و یک نقطه تاریخی در صنعت نفت و گاز بود اظهارداشت: با تلاش کارکنان سخت‌کوش در پالایشگاه‌ها، مناطق انتقال و شرکت‌های گاز استانی به سلامتی از زمستان عبور کردیم و فضای جهاد برای خدمت رسانی به هموطنان در روزهای سرد زمستان را شاهد بودیم.

طباطبایی تصریح کرد: هر چند دشمنان در تدارک برنامه‌ریزی برای اجرای نقشه‌های خود در حوزه انرژی و عملیات روانی در حوزه سوخت رسانی در سطح کشور بودند، اما با درایت مسئولین به ویژه تلاش شبانه روزی کارکنان حراستی، حتی یک مورد خرابکاری در بخش‌های تولید، انتقال و توزیع نفت و گاز نداشتیم و با همراهی هموطنان از شرایط سخت زمستانی سال گذشته عبور کردیم.

وی تاکید کرد: کارکنان واحدهای حراست در شرکت‌های تابعه ملی گاز ایران در بخش‌های مختلف آی تی، الکترونیک، پرسنلی و فیزیکی نقش ویژه‌ای در برقراری امنیت و پایداری تولید گاز طبیعی در جای جای میهن اسلامی داشتند که از همه این عزیزان تشکر می‌کنیم.

مدیر دفتر مرکزی حراست شرکت ملی گاز ایران در ادامه با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران در بخش تجهیزات و فناوری پیشرفت‌های بسیار خوبی را داشته است بیان داشت: در حوزه گاز شاهد هستیم بخش های مختلف صنعت و تجهیزات با اتکا به دانش جوانان این مرز و بوم، داخلی سازی و بومی سازی شده است اما مهمتر از تمامی این موارد، نگهداشت سرمایه‌های انسانی است.

طباطبایی در پایان یادآور شد: پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد نقطه اتکا به خودباوری ملی است و کارکنان این مجموعه با مهندسی معکوس و اقتصاد مقاومتی برای میهن اسلامی مان خلق ثروت کرده‌اند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز