خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) آران و بیدگل در انتظار سرمایه گذار

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۹۱۹۲

دبیر اجرایی خانه کارگر آران و بیدگل گفت: ساخت بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) در سال 93 توسط خیرین و دانشگاه علوم پزشکی کاشان آغاز شد و با پیشرفت حدود ۹۰ درصدی نیازمند تامین اعتبار برای بهره برداری است.

مجتبی حاجی زاده در گفت‌وگو با ایلنا اظهار داشت: تشکل‌های  کارگری خواستار به بهره‌برداری رسیدن این مرکز درمانی جنرال در منطقه است و امیدواریم سازمان تامین اجتماعی در این زمینه ورود کند.

وی افزود: مرکز درمانی بیمارستان سیدالشهداء(ع) به حدود ۹۰ درصد از بیمه پردازان سازمان تأمین اجتماعی منطقه کاشان و آران و بیدگل خدمات ارائه می‌دهد.

دبیر اجرایی خانه کارگر آران و بیدگل اضافه کرد: البته ارائه خدمات به تمام بیمه شدگان این منطقه از سوی یک مرکز درمانی کافی نیست و از سال 93 با کمک خیرین و دانشگاه علوم پزشکی کاشان، ساخت بیمارستان امام حسن مجتبی(ع) در شهرستان آران و بیدگل آغاز شد.

به گفته وی، بعد از گذشت نزدیک به ده سال، این پروژه 90 درصد پیشرفت داشته و برای بهره‌برداری نیازمند ورود سایر خیرین و حتی سازمان تامین اجتماعی است.

حاجی زاده اذعان داشت: اعضای هیات مدیره خیریه بیمارستان امام حسن مجتبی(ع) در بازدید تشکل‌های کارگری و اعضای خانه کارگر آران و بیدگل توضیحات مبسوطی از روند کار این بیمارستان ارائه دادند و اعلام کردند در صورتیکه سازمان تأمین اجتماعی از بیمه پردازان این منطقه که بالغ بر ۸۴ درصد کل جمعیت را تشکیل می‌دهند با تکمیل ساخت این بیمارستان، حمایت کند این موضوع مورد استقبال خیرین و اعضاء هیات مدیره، خیریه فوق قرار خواهد گرفت.

دبیر اجرایی خانه کارگر آران و بیدگل اضافه کرد: طبق برنامه ریزی‌های انجام شده، قرار است آران و بیدگل پایتخت فرش ماشینی کشور شود و می‌طلبد در همه زمینه‌ها به ویژه ارائه خدمات درمانی نیز شرایط قابل قبولی داشته باشد. این موضوع نیاز به تکمیل بیمارستان امام حسین(ع) را تایید می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز