خبرگزاری کار ایران

معاون استانداری لرستان:

سرمایه‌های اصلی جامعه بازنشستگان هستند

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۸۶۲۴

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری لرستان گفت: بازنشستگان از سرمایه‌های اصلی جامعه هستند.

به گزارش ایلنا، علی جهانی در آیین تجلیل از بازنشستگان، ازکارافتاده ها و همراهان بازمانده نمونه تامین اجتماعی، اظهار داشت: رشد و اعتلای فرهنگی کشور مرهون تلاش‌های بازنشستگان در مدت فعالیت و خدمت آنها است و جوانان امروز جامعه، بازنشستگان و تجربه‌های آنان را قدر می‌دانند و از آنها بهره می‌گیرند.

وی افزود: ما از زحمات شبانه‌روزی همه بازنشستگان تقدیر و تشکر می‌کنیم زیرا ماحصل این تلاش‌ها، تجربه‌های گرانقدر و علم و دانش است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری لرستان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به وجود مشکلات مربوط به بازنشستگان در جامعه گفت: متاسفانه در دوره‌های قبل و در واقع چنددهه اخیر لرستان مورد بی مهری و کم لطفی قرار گرفته و آنگونه که باید و شاید شاهد رشد و بالندگی اقتصادی و فرهنگی در استان نبوده‌ایم.

جهانی اظهار کرد: با وجود اینکه در طول تاریخ لرستان یکی از استان‌های برتر کشور در حوزه منابع و داشتن زنان و مردان توانمند بوده است برای رفع این مشکل باید تلاش کنیم تا به جایگاه ارزشمندی در کشور، برسیم.

وی ادامه داد: مجموعه استانداری لرستان نیز در این زمینه همراهی و همگامی کامل با خواسته‌ها و مطالبات بازنشستگان دارد و می‌توانند درخواست‌های خود را به صورت مکتوب و یا از طریق کانون‌های بازنشستگان ارائه کنند تا از طریق مراجع بالادستی آنها را پیگیری کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز