خبرگزاری کار ایران

استاندار ایلام:

پتروشیمی دهلران تعطیل نمی شود/ کارگران به کار باز می‌گردند

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۷۲۷۲

استاندار ایلام با حضور در جمع کارگران پتروشیمی دهلران گفت: پتروشیمی دهلران تعطیل نمی شود و کارگران به کار باز می‌گردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ایلام، پس از شایعاتی مبنی بر تعطیلی پتروشیمی دهلران و متعاقب آن تجمع برخی از کارگران آن شرکت، صبح امروز بیست وسوم تیرماه استاندار ایلام در جمع کارگران پتروشیمی دهلران حضور یافت و ضمن شنیدن مطالبات و خواسته‌های آنان در تماس تلفنی با مدیرعامل شرکت پتروشیمی و نشست با مدیران مربوطه، پیگیر رفع مشکلات کارگران این مجموعه شد.

حسن بهرام نیا گفت: هر پروژه‌ای تا مرحله‌ بهره‌برداری مشکلاتی پیش رو دارد و با  فراز و فرودهایی همراه خواهد بود که طبیعی است.

وی با اشاره به پیگیری‌ها در خصوص پتروشیمی دهلران و تماس با مدیرعامل صندوق بازنشستگی نفت و مدیر عامل پتروشیمی دهلران و سایر رایزنی‌ها، افزود: اراده‌ همه بر ادامه‌ فعالیت پروژه است.

استاندار ایلام ادامه داد: تاکید ما و همه‌ دست‌اندرکاران بر جلوگیری از بیکاری نیروهای شاغل است و چنانچه در مقطعی پروژه تعدیل نیرو کند باید حقوق کارگران پرداخت شود.

وی با اشاره به مشکلات ال سی پروژه،  خاطرنشان کرد: عوامل دخیل در پتروشیمی قول داده‌اند نیرویی بیکار نشود و بنده هم با  جدیت در مرکز برای رفع مشکلات پروژه تلاش و پیگیری می‌کنم و در این مدت نیز از همه‌ توان و ظرفیت‌های استانی و ملی برای ادامه‌ فعالیت پروژه استفاده شده است و بدانید که پتروشیمی دهلران تعطیل نمی‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز