خبرگزاری کار ایران

مدیر کل میراث فرهنگی لرستان خبر داد؛

آغاز عملیات تکمیل زیرساخت‌های گردشگری آبشار چکان الیگودرز

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۷۱۰۷

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان از آغاز عملیات تکمیل زیرساخت‌های گردشگری آبشار چکان الیگودرز خبر داد.

به‌گزارش ایلنا، عطا حسن‌پور در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه به منظور رفاه حال گردشگران، عملیات تکمیل زیرساخت‌های گردشگری آبشار چکان الیگودرز آغاز شده، اظهار کرد: در اجرای این عملیات، بهسازی سرویس بهداشتی، بهسازی مسیر پیاده و برخی خرابی‌های ناشی از سیل در اطراف آبشار در دستور کار قرار دارد.

وی با بیان اینکه برای اجرای این عملیات 7 میلیارد ریال اعتبار هزینه خواهد شد افزود: آبشار چکان در جنوب غربی شهر الیگودرز و در دامنه‌ کوه‌های زاگرس و ارتفاعات دره‌ چکان واقع شده است.

حسن‌پور بیان داشت: این آبشار زیبا دارای 30 متر ارتفاع و عرض تاج چهار مترف در دل طبیعت بکر و زیبای لرستان در شهرستان الیگودرز واقع شده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان اضافه کرد: آبشار چکان از درون غاری مشرف به زمین‌های زراعی روستای چکان بیرون می‌آید که فوران آن دهها متر طول دارد و طراف آن پوشیده از درختان میوه همچون گردو، بلوط و گلابی است و اهالی منطقه نیز از آب آن برای کشاورزی استفاده می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز