خبرگزاری کار ایران

یک مسئول:

۴۲ میلیارد ریال برای رفع تنش آبی سبزوار هزینه شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۶۲۰۵

معاون بهره‌برداری و توسعه شرکت آب و فاضلاب سبزوار گفت: به منظور رفع تنش آبی این شهر ۴۲ میلیارد ریال برای راه‌اندازی و تجهیز یک حلقه چاه و اصلاح و توسعه شبکه آب هزینه شد.

به گزارش ایلنا از مشهد، محمد چشمی افزود: برای گذر از بحران کم‌آبی، راه اندازی و تجهیز چاه شماره ۱۱ کلوت با آبدهی ۱۰ لیتر بر ثانیه و توان تولید ماهانه ۲۶ هزار متر مکعب با اعتبار بیش از ۲۲ میلیارد ریال تجهیز و وارد مدار شده است.

وی تصریح کرد: همچنین بیش از چهار هزار متر اصلاح و توسعه شبکه با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال، ۱۴۸ فقره نوسازی انشعاب، هزار و ۶۲۶ مورد رفع اتفاقات در شهر سبزوار و ۲ مورد ویدئومتری چاه از دیگر اقدامات انجام شده در بهار امسال برای گذر از تنش آبی تابستانی ۱۴۰۲ سبزوار بوده است.

چشمی با بیان اینکه مشارکت مردمی در مدیریت مصرف آب مهم ترین راهکار عبور از بحران های کم آبی در تابستان است، گفت: شرکت آب و فاضلاب شهرستان سبزوار در تلاش است با اقدامات اجرایی از جمله تنظیم فشار در کلیه مناطق شهرستان، عدالت در دسترسی به آب را تامین کند.

وی تصریح کرد : با توجه به خشکسالی و کاهش نزولات آسمانی، لایروبی قنوات روستاهای طبس، افچنگ و سنگ کلیدر در راستای افزایش آبدهی و پایداری آب در حال اجرا است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز