خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد انتخابات کشور در سفر به اصفهان مطرح کرد:

ستادهای اُستانی انتخابات از رأی مردم بعنوان حق الناس صیانت کنند

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۴۶۱۲

معاون سیاسی وزیر کشور گفت: وزارت کشور و ستادهای اُستانی در انتخابات به عنوان مجریان برگزاری نباید هیچ سوگیری سیاسی داشته باشند و ضرورت دارد از رأی مردم به عنوان امانت و حق الناس صیانت کنند.

به گزارش ایلنا از اصفهان، محمدرضا غلامرضا در جمع معاونین سیاسی و فرماندارن استان‌های اصفهان، البرز، چهارمحال و بختیاری، قزوین، قم و مرکزی به میزبانی استانداری اصفهان گفت: هدف از برگزاری نشست‌های منطقه‌ای در حوزه انتخابات، آموزش مسئولان برگزاری انتخابات و تبادل تجربیات بین آنان با هدف افزایش سطح توانمندی در حال اجرا است.

وی با اشاره به هفته امامت و ولایت افزود، عید قربان تجلی اطاعت پذیری حضرت ابراهیم و انقیاد کامل حضرت اسماعیل از پدر در اجرای حکم الهی است؛ همانگونه که فرمودند:”یا أَبَتِ افْعَلْ ما تُؤْمَرُ”

غلامرضا تصریح کرد: انتخابات تجلی حضور اراده مردم آن‌هم در نظام مردم سالاری دینی جمهوری اسلامی است و در این نظام اسلامی، با توجه به اینکه میزان رای ملت است، حضور و مشارکت حداکثری مردم در صحنه انتخابات از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که بر همین مبنا، باید محل اهتمام و تمرکز قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: انتخابات پیش رو، چهل و یکمین انتخاباتی است که در کشور برگزار می‌شود و ستاد انتخابات براساس چهار مؤلفه تعیین شده از سوی رهبر معظم انقلاب مبنی بر سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت از ابتدای فرآیند اولیه انتخابات تا زمان برگزاری، این مؤلفه ‌ها را به جد مدنظر داشته و دارد.

غلامرضا گفت: همه مسئولان برگزاری انتخابات در هر موقعیت و جایگاهی که هستند، باید در چارچوب اخلاق و قانون گام برداریم و از نگاه ناعادلانه و تبعیض‌آمیز پرهیز کنیم.

وی خاطرنشان کرد: همکاری و هم‌افزایی نهادهای حاکمیتی با بهره‌مندی از ظرفیت‌های دولتی و مردمی برای برگزاری پرشکوه انتخابات و خنثی‌سازی توطئه‌های دشمن و تبلیغات منفی ایادی آن‌ها، امری ضروری است.

معاون سیاسی وزارت کشور در پایان تاکید کرد: وزارت کشور و ستادهای اُستانی در انتخابات به عنوان مجریان برگزاری نباید هیچ سوگیری سیاسی داشته باشند و ضرورت دارد از رأی مردم به عنوان امانت و حق الناس صیانت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز