خبرگزاری کار ایران

جانشین فرمانده انتظامی لرستان:

اجرای طرح ضربتی عملیات مشترک پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در دورود

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۲۷۱۷

جانشین فرمانده انتظامی استان از اجرای طرح عملیات مشترک پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در شهرستان دورود خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ "فرهاد ابدال چگنی" در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای تدابیر سردار فرماندهی انتظامی استان لرستان و در راستای مطالبات مردم ، طرح عملیات مشترک با حضور پلیس های تخصصی و انتظامی شهرستان دورود و یگان ویژه در سطح شهرستان به مرحله اجرا در آمد.

وی با بیان اینکه در این طرح ۱۵ متهم دستگیر شده است افزود: تعداد ۲ دستگاه خودرو و موتورسیکلت مسروقه، ۸ قبضه سلاح گرم ، تعدادی سلاح سرد، بیش از یک کیلوگرم انواع مواد مخدر، مقادیری قرص روان گردان از متهمان کشف شده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان لرستان خاطرنشان کرد: هدف از اجرای این طرح‌ها، برخورد با سارقان و مالخرها، قاچاقچیان و خرده فروشان موادمخدر، اراذل و اوباش است.

سرهنگ "ابدال چگنی" در پایان ضمن تقدیر و تشکر از همکاری و تعامل خوب مردم و همچنین حمایت دستگاه قضایی در برخورد با هنجارشکنان گفت: افراد هنجارشکن بدانند خط قرمز پلیس امنیت و آسایش مردم است و اگر چنانچه افرادی بخواهند با رفتارهای هنجارشکنانه مخل امنیت و آرامش مردم شوند، پلیس با قاطعیت با آنان برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز