خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان:

۳۶ واحد صنعتی راکد در لرستان احیا می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۰۹۴۴

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان از احیا و راه‌اندازی ۳۶ واحد تولیدی غیرفعال و یا راکد استان در سال جاری خبر داد.

به گزارش ایلنا، فرزاد محمدی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه پارسال ۴۱ واحد صنعتی و تولیدی در استان را افزایش ظرفیت دادیم، اظهار داشت: برنامه ریزی کردیم که امسال از مجموع ۱۲۷ واحد تولیدی غیرفعال و یا راکد استان، ۳۶ واحد فعال و راه‌اندازی شود و ۴۰ مورد را نیز افزایش ظرفیت دهیم. 

وی افزود: توانستیم ۳۱ واحد صنعتی راکد و غیرفعال این استان را سال گذشته با استفاده از ظرفیت ستاد تسهیل و کمیته احیای واحدهای راکد و با اشتغالزایی ۵۰۰ نفر احیا کنیم.

 مدیرعامل شرکت شهرک‌های لرستان گفت: شناسایی سرمایه‌گذاران جدید و جایگزینی آنها با صاحبان قبلی، تزریق نقدینگی از محل تبصره ۱۸ و فعال‌سازی واحدهای تحت تملک بانک از طریق ستاد تسهیل از روش‌های احیا و بازفعالی واحدهای راکد در این استان خواهد بود.

محمدی اظهار کرد: تاکنون ۱۲۰۰ پروانه بهره‌برداری در این استان صادر شده که ۹۷ درصد آن‌ها مربوط به صنایع کوچک و متوسط است و حدود ۷۰ درصد این واحدها نیز بین ۲۰ تا ۱۰۰ درصد فعال‌ هستند.

وی افزود: ۳۰ درصد واحدهای صنعتی لرستان راکد و ۲۰ درصد نیز با تولید کمتر از ظرفیت فعال هستند که ارتقای واحدهای نیمه‌فعال نیازمند تخصیص تسهیلات سرمایه در گردش است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز