خبرگزاری کار ایران

مسئول بسیج دانش‌آموزی استان:

۱۵۰ گروه جهادی دانش‌آموزان قزوین در شاداب سازی مدارس فعالیت می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۰۵۸۳

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان قزوین گفت: دانش‌آموزان استان قزوین در قالب ۱۵۰ گروه جهادی ۱۰ نفره سازماندهی شده‌اند که در طول تعطیلات تابستان در عرصه‌های سازندگی، علمی، ورزشی و فرهنگی و شاداب سازی مدارس فعالیت خواهند کرد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ ابراهیم رسولی‌فر گفت: با همکاری مجموعه سپاه و وزارت آموزش و پرورش قرارگاه جهادی شهید عجمیان به منظور شاداب سازی، مرمت، رنگ آمیزی و انواع خدمت رسانی به مدارس در طول تابستان با مشارکت دانش‌آموزان فعالیت خود را بطور رسمی از ۵ تیرماه آغاز می‌کند.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان قزوین بیان کرد: مدرسه به عنوان یکی از ارکان مهم در تعلیم و تربیت باید محیطی شاداب با امکانات مناسب و متناسب با نوع و جنسیت دانش‌آموزان باشد تا دانش‌آموز بتواند در چنین محیطی با نشاط به تحصیل علم، رشد و خلاقیت دست یابد.

وی در خصوص گروه‌های جهادی بسیج دانش‌آموزی گفت: سازمان بسیج دانش‌آموزی استان قزوین با همکاری و مشارکت فعال اداره کل آموزش وپرورش استان قزوین و سایر اعضای قرارگاه نسبت به شناسایی مدارس مورد هدف اقدام کرده و با حمایت و پشتیبانی قرارگاه نسبت به انجام وظایف خود اقدام خواهد کرد.

رسولی‌فر درباره اعزام گروه جهادی به خارج از استان گفت: با توجه به هماهنگی انجام گرفته ۴ گروه جهادی از دانش‌آموزان شهرستان البرز به مدت ۶ روز از روز، یکشنبه ۴ تیرماه به شهرستان خوی در استان آذربایجان غربی اعزام خواهند شد و نسبت به مرمت، رنگ آمیزی و شاداب سازی مدارس، برگزاری جشنواره‌های ورزشی و تفریحی و همچنین مشارکت در ساخت خانه‌های محرومین فعالیت خواهند کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز