خبرگزاری کار ایران

کرمانشاه میزبان جشنواره بین‌المللی فیلم "حوا" می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۹۷۲۳

معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: کرمانشاه از ۱۶ تا ۲۳ تیرماه میزبان جشنواره بین‌المللی فیلم "حوا" می‌شود.

به گزارش ایلنا از کرمانشاه، جمال برفی  با اشاره به برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم "حوا" از ۱۶ تا ۲۳ تیرماه در سراسر کشور گفت: کرمانشاه نیز مانند سایر استان‌ها میزبان اکران تعدادی از فیلم های این جشنواره خواهد بود.

وی با بیان اینکه فیلم های این جشنواره در قالب‌های مختلف فیلم بلند، کوتاه، مستند و داستانی است، گفت: محور فیلم های این جشنواره عمدتا با موضوع سبک زندگی ایرانی - اسلامی است.

برفی گفت: این جشنواره هم مانند جشنواره فیلم فجر رقابتی است و برگزیدگان آن طی مراسمی در تهران تجلیل می شوند.

وی با بیان اینکه هنوز تعداد فیلم های اکران شده در این دوره جشنواره در کرمانشاه مشخص نشده، گفت: برای اکران فیلم ها دو سینما فرهنگ و آزادی در نظر گرفته شده است.

وی افزود: قیمت بلیت‌های جشنواره هم مانند قیمت روز سینما است و تفاوتی نخواهد داشت.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: علاقمندان برای تماشای فیلم های جشنواره می‌توانند در ایام نزدیک به برگزاری جشنواره و با مشخص شدن جدول پخش فیلم‌ها، به سایت www.gisheh۷.ir مراجعه کرده و بلیت‌ها را خریداری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز