خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین خبر داد؛

برپایی سه کارگاه آموزشی در بخش بین‌الملل رویداد صاحبدلان

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۸۶۶۴

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: کارگاه‌های آموزشی «آماده‌سازی بازیگر» و «درهم‌تنیدگی فرهنگ تئاتر» و «کارگاه از ایده تا اجرا نمایش خیابانی» با حضور هنرمندانی از ایران، عمان و عراق، در بخش بین‌الملل رویداد صاحبدلان برگزار خواهند شد.

به گزارش ایلنا، محمدحسین فائزی گفت: کارگاه‌ «آماده‌سازی بازیگر» به سرپرستی عبدالله الشنفری از کشور عمان، سه‌شنبه ۳۰ خرداد، ساعت ۱۰ تا ۱۳ با ظرفیت ۲۵ نفر برگزار خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استانقزوین ادامه داد: کارگاه «درهم‌تنیدگی فرهنگ تئاتر» به سرپرستی عبدالکریم عبود از کشور عراق، روزهای یکشنبه ۲۸، دوشنبه ۲۹ و سه‌شنبه ۳۰ خرداد، ساعت ۱۰ تا ۱۳ با ظرفیت ۲۰ نفر میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

وی عنوان کرد:  کارگاه «از ایده تا اجرا نمایش خیابانی» به سرپرستی مسلم قاسمی از ایران نیز در روزهای یکشنبه 28 خرداد در شهرستان تاکستان، دوشنبه 29 خرداد در شهرستان آبیک، سه‌شنبه 30 خرداد در شهرستان محمدیه و چهارشنبه 31 خرداد در شهرستان بوئین‌زهرا میزبان هنرمندان این شهرستان‌ها خواهد بود.

این مسئول خاطرنشان کرد: دوازدهمین دوره سراسری و اولین دوره بین‌المللی تئاتر صاحبدلان با حضور 4 گروه خارجی، از ۲۸ خرداد تا یکم تیر با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین و دبیری محمود فرهنگ در شهر قزوین برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز