خبرگزاری کار ایران

سرپرست معاونت سیاسی استانداری فارس:

هر اقدامی در محیط‌ دانشجویی باید پشتوانه فکری داشته باشد

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۹۴۶۶

سرپرست معاونت سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: انجام هر کار و اقدامی در محیط های دانشجویی باید عالمانه بوده و پشتوانه فکری، دانشی و بینشی داشته باشد.

به گزارش ایلنا، اسماعیل قزل سفلی  در جلسه کمیسیون دانشجویی در شیراز افزود: باید از هرگونه فعالیتی که خارج از این مدار و مسیر باشد خودداری کنیم.

وی ادامه داد: هچنین کار ما باید حتما همگرایانه باشد و با هم افزایی و وحدت قلوب در کنار هم ظرفیت‌های مختلف را در کنار هم قرار دهیم.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس اظهار کرد: همین کنار هم قرار گرفتن باعث شد که سال گذشته مدیریت فضای سیاسی دانشگاه ها با موفقیت صورت گیرد.
قزل سفلی، رویکرد بعدی معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس در قبال دانشگاه‌ها را حل مساله دانست و افزود: در کنار شناسایی و احصاء مسایل و مطرح کردن آنها، می‌کوشیم آن مسایل حل شوند.

وی ادامه داد: باید برای بازگشایی دانشگاه‌ها آماده شویم و مواردی که به کامل شدن آمادگی ما کمک می‌کند را مد نظر قرار دهیم، باید ببینیم که خوابگاه‌ها، سلف سرویس‌ها و حمل و نقل ما چقدر برای بازگشایی دانشگاه ها فراهم و آماده است.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس ضمن تاکید بر لزوم توجه به انجام کار تیمی و گروهی در دانشگاه‌ها بیان کرد: باید چنین مواردی را از هم اکنون بیشتر جدی بگیریم و به دنبال کارهای کوچک اما موفق باشیم.

قزل سفلی اظهار کرد: کار گروهی در کشور ما ضعیف است در حالی که کار گروهی همبستگی خوبی ایجاد می‌کند.

وی ادامه داد: ما کارهای پرهزینه و کم اثر بسیار انجام می‌دهیم در حالی که باید بر انجام کارهای کم هزینه و پر اثر مانند اردوهای کوچک دانشجویی تمرکز کنیم.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: امروز فضای مجازی و رسانه کاری کرده‌اند که بین داشته‌ها و خواسته‌های جوانان ما یعنی آنچه دارد و آنچه که باید داشته باشد فاصله ایجاد شده و این شروع ناامیدی است.

قزل سفلی افزود: باید بکوشیم که تاثیرگذار باشیم تا فضای مجازی به تنهایی دانشجویان ما را کنترل نکند و خود ما هم بتوانیم ایفای نقش کنیم.

وی در خصوص لزوم مدیریت برنامه‌های و اجرای مدبرانه آنها بیان کرد: مخالف تعطیلی و حذف هستم چرا که هنر را در حفظ کردن می‌دانم نه حذف کردن، هنر در اجرای با تدبیر یک برنامه است نه تعطیلی راحت آن.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز