خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و پرورش استان:

سهمیه قزوین در جذب دبیر 379 نفر است

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۹۰۵۰

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین از آغاز ثبت‌نام آزمون دبیری خبر داد و گفت: ثبت‌نام این آزمون از ۲۷ خرداد آغاز شده و تا ۳۱ خرداد ادامه خواهد داشت و سهمیه استان قزوین در این آزمون ۳۷۹ نفر است.

به گزارش ایلنا، نقی سیاهکالی مرادی صبح امروز در جلسه هم اندیشی قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب برابر آموزشی استان گفت: در چند وقت اخیر دستور قضایی برای عودت اضافه دریافتی هزینه سرویس‌های دانش‌آموزی از طرف دستگاه قضا صادر شده بود که اکثر مدیران نسبت به این امر اقدام کرده‌اند و ضروری است معدود مدیرانی که اقدام نکرده‌اند سریعتر این امر را انجام دهند تا مشکلی متوجه آن‌ها نشود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در ادامه با مهم خواندن رعایت عفاف و حجاب عنوان کرد: گام اول در حجاب و عفاف اعلام وظایف ارباب رجوع و سیاست‌های اجرایی ما است، ضروری است در این راستا تمامی مدارس استان نسبت به چاپ و نصب بنر عفاف و حجاب در معرض دید عموم اقدام کنند.

وی بیان کرد: با وجود تاکیدات مکرر بر عدم دریافت وجوهی غیر از هزینه بیمه و کتاب در مواردی شاهد این تخلف بودیم که متاسفانه به همین دلیل دو مدیر واحد آموزشی به هیأت تخلفات معرفی شدند و یک مدیر دیگر اخطار دریافت کرد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز